Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Sabtu, 7 Mac 2009

G.I.L.A

Mesti korang tertanya2 kan dengan title post ni..one word which can describe keadaan aku sekarang..ya GILA..like i said before, bukan gila saka ya..gila atau obses dengan sesuattu..FYI, aku kn sekarang dok gila ngan sale's blog aku..tapi honestly i'm quite depressed jugak r ngan sambutan yang ada..maybe xcukup publisiti lagi or maybe da competition is very high..yolah, aku tgk berlambak jer sale's blog lain yang jual tudung macam aku cuma da originality of it i dunnolah..kalau tanya aku sal produk aku, i can guarantee dat sume bawal no. 1 and sume aksesorinya adalah ORIGINAL so janganlah compare ngan harga pasar malam punya..sorry teremosi sket coz aku rasa being a bussinesswoman ni (although i am not da real one but hopefully in da future i can have my own brand..amin), i think one of da key is kesabaran..yer r..bila tengok jualan xberapa nak laku..mulalah rasa nak tutup kedai..huhuhu..sebab tulah aku rasa kesabaran is really2 important..in this case so do i..aku kenalah tanamkan dalam hati ni..xper, xper..mungkin awal2 diorang xnak beli tapi mungkin satu hari nanti diorang akan tergerak hati ntok membeli kan??

Actually, bukannyer aku sajer2 nak jual menjual ni..of courselah aku ade reason tersendiri..one of da reason is aku nak cari extra cash **bling, bling** to satisfy my own lust..ya..nafsu puan puan..nafsu ntok shopping, nafsu ntok melawa, nafsu ntok bergaya and they all need $$$ in order to make it happen..malulah kalo asyik nak mintak dari laki jer..kalo laki aku gaji juta2 xper..ni sian kat dier..ngeh ngeh ngeh..uh uh uh..and another reason is im saving as much as i can to spend during my company's trip to Phuket next month..huhuhu..dapat sambar t-shirt Hard Rock Phuket pon cool gak (soklan bodo-ader ker Hard Rock Cafe kat Phuket??)..nak kn google jap lagi nih..**updated..hurrey..memang ader so pada sape2 yang kirim belikan baju hard rock, leh r email aku ye=)

I already have one from Hard Rock Cafe Bali..can't hardly wait to add another one;p

This T-shirt will look good on Haziq rite??Kalolah ader saiz anak aku..huhuhu
This one actually is a pins..cool kan??

All pics are taken from www.hardrock.com as a few examples on Hard Rock's stuff..btw, kalo nak pesan..mak hanya amik pesanan yang disertakan bersama $$ ya..no money, no talk!! kasar x haku??hihihi..biaser r..don't expect aku nak g saner bawak duit berguni2 so paham2 jolah ek..

Ok, back to reality..actually aku nak bebelkan sal project aku ni..ya having my own sale's blog has really2 change my life..most of da time aku akan ngadap ngan benda ni sampai anak2+bapak budak (yang ni paling kesian) terabai..dapur dah lama xberasap...sian laki aku kena makan air tangan orang lain..which i know that he don't like da most..tapi yang nak buat macamana..let's just pray that keGILAan mama akan berakhir someday..hopefully by dat time aku dah berjaya membuka my own butik..huhuhuu..GILA jauh berangan tapi who knows kan..orang yang suka berangan adalah orang yang kreatif dalam hidup..tapi janganlah stakat angan2 mat jenin jer..yang tu hampess!!

So, what i wanna say in here is i will never stop trying and will never give up in my little project..it maybe took a little time for people to recognize my products but it's ok..maybe someday they will know me by name MEKLA tokey TUDUNG..amin..

P/s: i am somehow still thinking of the name for my sale's blog..name which kan describe da products and at da same time can be used to promote da products also..any suggestion guys??

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^