Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Sabtu, 7 November 2009

Piala Malaysia~~Kelantan mesti menang!!

Hurrey, Skuad Kijang boleh masuk final Piala Malaysia!!! So kawan2 jangan lupa untuk menyaksikan perlawanan antara Kelantan menentang skuad Ujang (Negeri Sembilan) malam ini..Ada yang sudah beli tiket ke?? Zaila sokong di rumah je, maklumlah dengan budak2 ini rasanya malas untuk keluar bersesak2 di stadium!!!

Walaupon Zaila kaki bangku tak pandai main bola, tapi bila skuad negeri tanah tumpah darahku masuk ke final, haruslah berkobar2 untuk menyokong team sendiri kan..Takkanlah nak sokong skuad Ujang lak kan??gilo apo itu dah kira murtad negeri tu;)

Zaila mengharapkan red warriors akan dapat bermain dengan penuh bersemangat malam ini..kalau nak tahu, ada seorang pemain tu budak kampung Zaila, tapi Zaila lupa nama dia..yang ingat nama bapaknya iaitu Ismail sebab bapa dia ni bekerja dengan mak Zaila so kami memang kenal sangatlah;)

Go more Kelate go more^_______^

6 ulasan:

zarin berkata...

ya gomo klate gomo...
zarin tk suka sgt bola tp hubby suka :)

Lady of Leisure berkata...

hihi..
yg tak minat pun leh jadi minat bila pasukkan tanah air berjuang...

Tanpa Nama berkata...

hb has balik awal. semata² nk g stadium tgk bola. dia kan ada darah red warriors gak skit²..hahahaha. x koser has nk ikut...bingit telinga..

linahilmin berkata...

tu dia!!!!!
zaila, apa kt mlm ni goreng kepok, layan depan tv tengok bola... mesti sakan zaila ngan hubby bersorak!!!!

Zaila Mohamad berkata...

Zarin, hubby you ore Klate ko???

Lady, tol tu..semangat nationalisme Kelate kuat membara tapi bukan semangat nak bakar kereta polis bila dah kalah ya;P

Has, a'a kan so g tak stadium?? tadi ms on the way balik kenduri, jalan dekat stadium dah start jem dah..ramai yang pakai baju merah..owh..tersentuh hati bila nengoknyer;)

Lina, dah xsabar ni..kalau kumpul adik beradik ramai2 boleh pecah rumah dengan sorakan..janganlah kalah..huhuhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

hb has pg dgn geng2 dia. naik lrt aja..dan berbaju merah u. siap has iron lg td! hahahahhaa

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^