Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Rabu, 10 Februari 2010

Million Thanks

Sedari semalam, berduyun2 blogger chomeyl join Mari Kelih Store 2010 Contest ni..Terima kasih diucapkan..Zaila telah senaraikan senarai peserta di atas belah kanan blog ini. Pada yang belum tersenarai, insya ALLAH, Zaila akan letak pada belah malam nanti sebab di office Zaila blogspot telah diblock. Harap bersabar ya, kalau Zaila terlepas pandang, jangan malu untuk bagitahu kat Zaila. Untuk kak CT Noramiza, Zaila tak dapat link contest tu so haap akak submit balik kepada Zaila ya;)

Ingin diingatkan supaya kawan-kawan yang menyertai contest ini agar menjadi follower Zaila & blog Mari Kelih Store. Bukan apa, nanti kalau ada apa-apa update, kawan-kawan boleh terus melihatnya melalui Reading List yang ada di Dashboard Blogger.com. Lagi satu, Zaila nak berlaku adil pada peserta yang memenuhi syarat dengan memenuhi segala syarat yang Zaila telah tetapkan so katakanlah salah seorang dari anda tidak menjadi follower blog Mari Kelih Store tapi menang tempat pertama, sudah tentu peserta yang lain akan merasa kecik hati kan..so sebelum terlambat, baik kawan-kawan check adakah anda sudah menjadi follower Zaila & Mari Kelih Store??

Insya Allah, keputusan akan diketahui pada minggu pertama bulan March. So good luck guys;)

3 ulasan:

mrs shaifull berkata...

zaila, akak dah buat, cuba check, blh x? hehehehe...

Tanpa Nama berkata...

salam zaila. 'laris karis siapa cepat dia dapat. kalu tak beli rugi nih butan first class, sikit jah ada lagi.. murah..murah he..he.. ada gaya tok peraih gak.

Lady of Leisure berkata...

wahh goodluck pada semua...
:)

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^