Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Sabtu, 29 Mei 2010

Tag Kasut


Actually dah lama dapat tag ni dari MrsJon, Nani & Tihara (kalau tak silap Zaila r), tapi hari ni baru berkesempatan nak buat..so Zaila buat tak ikot peraturanlah ya sebab malas nak godek-godek refer entry orang lain

Brand : jenis wedges dari Sembonia

Harga : Tak ingat, tapi bawah RM100 sebab ada diskaun masa tu

Tempat beli : Jusco Midvalley

Tarikh beli : Dah lama sampai tak ingat dah;D

Well, kalau nak tahu, inilah my all time favourite wedges..Tapak kat atas tu sampai dah naik lusuh dah tapi still juga dok pakai yang tu, bukan tak ada kasut yang lain tapi Zaila rasa inilah yang sehati & sejiwa dengan Zaila & paling memahami kehendak kaki Zaila yang sensitip ini. Design dia yang ringan & tidak tinggi sangat amatlah sesuai untuk Zaila yang berbadan gempal berisi ni..hehehehe..so memang puas hati sangat-sangat bila pakai wedges yang ini;)

Ops, kalau nak tahu satu rahsia, rupa-rupanya wedges ni sama dengan Kak KV punyaaa...Tak caya, tanyalah sendiri;D

Oklah, Zaila rasa itu aje kot..Zaila malas nak tag sapa-sapa sebab ramai bloggers dah buat entry ni..Zaila dah yang paling last buat agaknya..

Selamat berhujung minggu!!!

3 ulasan:

Tie HT berkata...

LAWA KASUT NI..TER BERKENAN HIHIK :)

KV berkata...

antara wedges kesukaan ku tapi sudah menyembah bumi! Huhu

Tanpa Nama berkata...

has dah wat tag ni..now pakai sandal sarung aja ;)

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^