Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Sabtu, 28 Ogos 2010

Pekerja Wanita Diperlukan!!

*Hi peeps* This is a sticky entry until this upcoming Ramadhan~please scroll down for more entry;)

Zaila sekarang ingin mencari seorang pekerja full time yang boleh bekerja dengan Zaila sepanjang bulan Ramadhan ini (start dari 08/08/2010 hingga 07/09/2010). Berikut adalah ciri-ciri yang Zaila cari :-

- Perempuan dalam lingkungan umur 18 ~ 25 tahun
- Tinggal berdekatan dengan Summit
- Tidak mempunyai komitmen yang lain seperti sedang belajar / bekerja part-time di tempat lain
- Sesiapa yang berminat untuk mencari extra cash untuk hari raya nanti;)


Well if you got what it takes, then bolehlah call / sms Zaila di 012-3228651 selewat-lewatnya by this month untuk urusan selanjutnya;)

2 ulasan:

maya amir berkata...

kalau ade kat jb, saya apply dah..hehehe

deeja berkata...

(^_^)salam jejalan@slmt puasa

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^