Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 19 Mei 2011

Nak Jadi Hebat Dalam Masa 14 Hari??

Kenapa?? Tak percaya ke?? Haaaa, sebab itulah Nestle telah melancarkan satu cabaran "Feel Good, Look Good in 14 Days" sebab nak kurus tak semestinya kena selalu buat exercise, diet segala, dengan meminum Nestle Bliss Yogurt Drink ini pun sudah memadai..Tapi nak kena secara consistently selama 14 hari berturut-turut ah. Cer cuba cer cuba!!

Korang tahu ke yang Nestle Bliss Yogurt Drink ni mengandungi Inulin & kultur hidup yang amat baik untuk penghadaman, kurang lemak iaitu 0% & dibuat dari pati buah sebenar tanpa tambahan mana-mana perisa tiruan. Haaaa, kan bagus tu..Paling best sekarang ni bila dah ada 11 perisa Nestle Bliss Yogurt Drink di pasaran..Pe kata korang pergi cuba semua sekali hari ni juga;D

Kalau Zaila lah, Zaila suka perisa strawberi, mangga, oren & jambu batu. Kalau lain-lain perisa tu tak pernah lagi cuba & nampak gaya haruslah mencubanya!! Tak gitu?? Kalau sebotol besar tu sekali minum sahaja. Nak-nak kalau di Tesco, tak sempat-sempat bayar lagi kami dah buka..Hahaha..buruk perangai sungguh..Tapi of courselah lepas tu kena bayar, kalau tak berdosa tau..

Oklah, korang like lah facebook Nestle Bliss ni, ada banyak tips & petua yang boleh diamalkan juga untuk mendapatkan tubuh yang sihat..Likelah sekarang ya!!

1 ulasan:

Lily@MamaZaraZareef berkata...

leh berjaya ker nih..minum nestle bliss jek leh kurus..hehehe..nway, lame dh tk beli minuman nih..slalu suka stroberi flavor jugak..=)

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^