Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 25 Ogos 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri Buat Semua

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011 buat semua teman-teman blogger & pembaca blog aku ni. Semoga berbahagia di hari lebaran & pada yang pulang ke kampung, berhati-hatilah di jalan raya. Ingatlah orang yang tersayang k;)

Insha Allah kami sekeluarga akan bertolak pulang ke kampung esok hari lepas kerja. Doakan perjalanan kami ya..Moga selamat sampai ke bumi Kelate yang terchenta!! Pada sesiapa yang beraya di Kelate juga, mehlah kita jumpa;)

Akhir kata, aku nak mohon ampun & maaf di atas segala kesalahan / kesilapan yang aku taip sepanjang berblog ni..Maklumlah, kadang-kadang aku taip apa yang ada dalam kepala aku tanpa kadang-kadang tapis pun apa yang aku tuliskan tu so silalah jangan terasa ya. Hidup ini terlalu singkat so janganlah nak bermusuh-musuh / benci membenci sesama kita ya;)

Insha Allah aku akan cuba sentiasa update & keep in touch dengan korang semua;)

6 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Selamat hari raya utk zaila & family. Semoga selamat perjalanan pergi dan balik. Harap² jalan tak sesak lah yer ☺☺

kasihredha berkata...

selamat hari raya
mohon maaf zahir dan batin

Nurhayati berkata...

selamat hari raya jua buat zaila sekeluarga.
semoga perjalanan anda selamat sampai ke kg halaman tercinta.
bestnya balik kg jauh2 ni..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra berkata...

bebaik balik beraya yer zai .. kami balik kulim masa hari raya 1st malam tue

Lynn Abd Latib berkata...

ZAILA

selamat hari raya ok..drive safely..ada rezeki kita jupe lepas raya ok :)

maya amir berkata...

zaila ...lame giler tak jenguk sini..sorry deh! bz gile sebelum raya...(blog sendirik pun tak berusik)..selamat hari raya..maaf zahir batin:)

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^