Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 2 Februari 2012

Drypers Pun Dah Keluarkan Mandian Head To Toe


Assalamualaikum semua,

Korang perasan tak yang Drypers (jenama lampin pakai buang tu) dah keluarkan produk mandian baby "head to Toe" (kalau dalam gambar yang warna oren tu)?? Haritu masa aku beli Drypers untuk Ashraf, dapatlah percuma 1 botol kecik..Herm...Pendapat aku setelah menggunakannya; sabunnya agak cair, kurang berbuih & bau pon tak kuat sangat..Mungkin ni kali pertama diorang keluarkan produk ni so aku rasa banyak kelemahan yang harus diperbaiki lagi..

Aku tetap setia dengan mandian "Head to Toe" jenama Pureen..Kalau jenama Johnson & Johnson pon best cuma harga jelah tak tahan sket..Maklumlah, anak-anak aku memang hantu sabun..Pantang kalau aku leka sket..mulalah diorang buat parti buih..Hangen satu badan bila tengok sebotol sabun tu habis diorang kerjakan
T______T

Oklah, tu je nak share..tataaa

1 ulasan:

Myvitrd berkata...

Baru je beli tadi drypers.. dapatlah free juga..

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^