Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 27 September 2012

Ketahui Khasiat Kurma & Amalkannya


Assalamu'alaikum,

Macam biasa..laluan iklan untuk produk terbaru di kedai aku.

Diriwayatkan dengan sahih dari Rasulullah s.a.w bahawa baginda bersabda: Ertinya: Barangsiapa yang makan tujuh biji kurma di pagi hari pada hari itu ia tidak akan dimudharatkan oleh racun atau sihir."

Diriwayatkan juga dengan sahih bahawa Rasulullah s.a.w bersabda. "Rumah yang tidak ada kurma didalamnya, akan membuatkan penghuninya lapar."

Kurma dapat menguatkan hati, memudahkan buang air besar, menambah stamina, menyembuhkan radang kerongkong. Kurma termasuk buah yang paling banyak mengandungi gizi yang mengenyangkan dan diperlukan tubuh kerana kandungan unsur panas dan lembab
Dapatkan kurma badam & kurma gajus yang semestinya penuh berkhasiat untuk pembekal tenaga harian anda!

Pakej Kurma mengandungi gabungan 3 jenis kurma iaitu kurma badam, kurma gajus & kurma walnut.

Harga : RM60 untuk 3 kotak
Kos pos : RM7 (Semenanjung Malaysia) & RM15 (Sabah & Sarawak)

*Harga kos pos di atas adalah untuk pakej kurma ini (3 kotak), dengan setiap pembelian melebihi 3 kotak, harga kos pos adalah berlainan mengikut berat barang.

Benar sebagaimana sabda Rasulullah ; "Rumah yang tidak ada kurma didalamnya, akan membuatkan penghuninya lapar." kerana rumah aku memang sentiasa ada bekalan kurma. Buka je peti ais, memang ada (samaada yang dibeli sendiri atau pemberian dari mereka yang baru balik mengerjakan Haji/Umrah)..Alhamdulillah, memang rezeki kami sentiasa datang dari segenap ruang; pendek kata tak pernah lagi rumah kami terputus bekalan makanan:)

Kalau tak percaya..meh meh beli pakej kurma dengan aku ni..hihihi

Berminat untuk order;
Email : zailamohamad@yahoo.com (Tajuk : Pakej Kurma)
Phone No : 012-3228651 (sms/whatsapp/viber)

Dapatkan pelbagai makanan sunnah di MKS Gedung Serbanika Online 
Dapatkan pelbagai buku agama & motivasi di MKS Kedai Buku Online
Dapatkan produk kecantikan AS Beauty di sini
Dapatkan pelbagai barangan untuk majlis harijadi di MKS Party Solutions

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^