Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Rabu, 26 September 2012

Khas Buat Pengantin Baru Yang Ingin Tampil Cerah Berseri Pada Hari Perkahwinan

Assalamu'alaikum,

Laluan untuk satu lagi testimoni dari pengguna AS Beauty yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada hari Sabtu yang lepas. Tak lain tak bukan, kawan kepada adik ipar aku juga & sememangnya aku pon mengenali Suraya sejak zaman adik ipar belajar di Universiti Putra Malaysia (UPM) lagi.

Kat bawah ni gambar Suraya & adik ipar di zaman belajar (gambar atas kiri), alam pekerjaan (masa ni dah menjadi pengguna AS Beauty & tiada sebarang make up dikenakan) & kat gambar bawah tu semasa malam pernikahan Suraya di mana adik ipar aku sedang sibuk mengambil aura pengantin:P LOL


Cakap banyak pon tak guna kan sebab bukti dah ada dalam gambar..Pada yang berminat untuk mencuba, bleh dapatkan trial pack yang mengandungi sabun, krim siang & krim malam.

As Beauty mendapat Kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia - Biro Farmasiutikal Negara) dan HALAL dr JAKIM.

As Beauty Set 3 in 1
Sabun;
Sodium Cocoate / Sodium Stearate (garam mineral) sucrosa, glycerin,
madu & extract buah-buahan.

Krim Siang;
Curcuma xanthorriza root extract, curcuma longa root (Kunyit), castor/minyak zaitun, cucumis sativus/timun.

Krim Malam;
Sulfur (air belerang gunung),pachyrrhizus erosus seed extract (yam/keladi) ,cucuvis/timun, castors/olive oil esters, serbuk mutiara air tawar, extract bengkuang, tocopherol (vitamin E).



Yang paling penting ianya bebas dari Hydroquinone yang diketahui boleh membahayakan sel-sel kulit muka..


Pada bakal pengantin baru, sudah semestinya ingin kelihatan menawan di hari berbahagia kan?? Hanya dengan penggunaan dalam masa beberapa minggu (penggunaan yang disiplin iaitu cuci muka, pemakaian krim siang & krim malam) Insya Allah akan menampakkan hasil yang berbaloi..

So jangan lupa dapatkan AS Beauty dengan cara :

Email : zailamohamad@yahoo.com (Tajuk : AS Beauty)
Phone No : 012-3228651 (sms/whatsapp/viber)

Dapatkan pelbagai makanan sunnah di MKS Gedung Serbanika Online 
Dapatkan pelbagai buku agama & motivasi di MKS Kedai Buku Online
Dapatkan produk kecantikan AS Beauty di sini
Dapatkan pelbagai barangan untuk majlis harijadi di MKS Party Solutions

1 ulasan:

ms_shogun berkata...

mc la...AS Beauty aku dah sampai dah...baru sat ni...x sabo nak blk umah guna start mlm ni...kt tgk hasil nya...jaga kau makcik gayah...

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^