Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Selasa, 16 Oktober 2012

Jom Beli Buku Tulisan Roza Roslan (Bukan Sekadar Resepi, Travelog Impian Abadi & Travelog Kehidupan Abadi)


Assalamu'alaikum semua,

Haritu aku dah bercerita serba sedikit tentang buku Bukan Sekadar Resepi hasil tulisan Roza Roslan. Kali ni aku nak perkenalkan lagi 2 buah buku hasil tulisan Roza Roslan ini iaitu Travelog Impian Abadi & Travelog Kehidupan Abadi.

Sinopsis Travelog Impian Abadi :

Esok, saya tidak pasti apa yang bakal saya lalui. Esok terlampau panjang. Sejam daripada saat ini tidak jelas dan nyata, apatah lagi bagi memikirkan hari esok". 
 
"Jika sampai masanya dipanggil pulang, entah sempatkah saya berlari pulang ke pangkuan mereka yang tersayang. Mampukah saya memohon keampunan dan mengucapkan selamat tinggal..."

Penulis menyingkap dan mentafsir makna kehidupan yang dilaluinya dari sudut ketuhanan. Bagaimanakah seharusnya kita memaknai dan mengisi kehidupan ini untuk memberi saham besar ketika menuju ke destinasi abadi? 
Sudahkah kita mengharungi kehidupan ini mengikut landasan yang benar dan betul? Atau kita banyak dikuasai dan dipengaruhi oleh nafsu dan emosi melulu, bukannya akal sihat, sesuai dengan ajaran-Nya?

Sinopsis Travelog Kehidupan Abadi :

Sebagaimana siri yang terdahulu, Travelog Kehidupan Abadi: Perjalanan Menuju Dewasa ini meneruskan perjalanan penulis mencari cinta abadi milik Allah. Buku ini adalah sambungan daripada perca hidup penulis. Paling menarik penulis menceritakan kisah lintasan hati seorang anak kecil yang ingin ke luar negara. Ia adalah hasrat hati yang tidak pernah luntur.

Pada yang berminat untuk mendapatkan siri buku Roza Roslan, bolehlah like MKS Kedai Buku Online atau dengan cara :
Email : zailamohamad@yahoo.com
Phone No : 012-3228651 (sms sahaja)

Harga Pakej : RM73 (SM) RM79 (SS)
Kos pos : RM10 (SM) RM15 (SS)

Kalau beli pakej, boleh jimat di kos pos so jangan tangguh-tangguh lagi..Order sekarangs ebelum kehabisan stok:) Resit disediakan bagi mereka yang mahu cuma perlu nyatakan awal-awal ya:)

Pada sesiapa yang nak mulakan bisnes kain cotton Vietnam, pembelian min adalah 10 helai..Boleh PM aku untuk mengetahui harga yang ditawarkan..

Dapatkan pelbagai pakej makanan sunnah (pakej pantang, pakej kurma, pakej sihat) di MKS Gedung Serbanika Online 
Dapatkan pelbagai buku agama & motivasi dari penulis tersohor di MKS Kedai Buku Online
Dapatkan produk kecantikan AS Beauty untuk kekal cerah berseri di sini
Dapatkan pelbagai barangan untuk majlis harijadi di MKS Party Solutions

2 ulasan:

maya amir berkata...

kain cotton vietnam tu aku mcm minat lah beb.. tapi nanti aku pikirkan dulu ok..*modal tadok*..erkk, ko nak aku jadik agen ko kain cotton tu tak?;)

Zaila Mohamad berkata...

Maya,

ni biz kakak aku ni

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^