Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 22 Ogos 2013

Diari WAHM SAHM SOHO : Ilham SOHO Dari Ikea


Assalamualaikum,

Seperti dijanjikan, di sini aku kongsikan gambar SOHO terbaru aku. Apa itu SOHO? Small Office Home Office iaitu lebih kurang pejabat bagi mereka yang bekerja dari rumah.

Alhamdulillah terima kasih buat en suami yang tolong pasangkan meja ni. Berpeluh-peluh jugalah nak pasang dari satu-satu menjadi sebuah meja. Ambil masa dalam 2 jam setengah juga tau..HAHA Kalau kerusi tu sekejapan sahaja sebab tak banyak benda yang nak kena pasang!

Sekadar perkongsian bagi mereka yang sedang mencari & ingin memiliki SOHO sendiri, semua barangan ini aku beli di Ikae *aku kan pencinta barangan Ikea #walaupunbarangIkeatakderlahelokmana*

Untuk meja aku beli yang ini :


Mula-mula nak ambil yang warna hitam tapi tersalah ambil hijau+putih..bukan sebab PAS yaaaa:P

Kerusi pula en suami suruh ambil yang selesa sedikit
http://www.ikea.com/my/en/catalog/products/70196598/

Lampu & bunga tu pun dari Ikea tapi dah lama beli..Buat hiasan semata-mata..

Alhamdulillah, berjaya juga aku beli meja & kerusi hasil dari duit sendiri. Ingat nanti nak tambah sikit-sikit tempat letak fail & board supaya senang untuk simpan segala maklumat dan buku-buku.

Oklah, kelas asas blog & fanpage semakin rancak menerima keahlian baru. Untuk pertanyaan, hubungi aku melalui :

Email : zailamohamad@yahoo.com
Sms/whats app : 012-3228651
Facebook : Zaila Mohamad

Ruangan iklan juga sudah dibuka, baca di sini http://zailabinimdae.blogspot.com/2013/08/iklankan-produk-servis-di-rangkaian.html untuk keterangan lanjut.

Bye! Nantikan entri pengalaman aku menjalankan perniagaan kerepek di bulan Ramadhan yang lepas. Sekadar berkongsikan pengalaman supaya nanti kawan-kawan di luar sana boleh ambil pengalaman aku sebagai rujukan, pahit manis menjadi seorang peniaga kecil-kecilan ini :P

3 ulasan:

mama leen berkata...

memang sesuai.. cantik dan selesa.. saya pun suka ikea..

Puan Ida berkata...

salam
ai saya ida
newbies blogger
baru follow blog ni
jemput ye follow blog saya
umielman.blogspot.com
shantek ar

DaZzlingLilLy berkata...

comei office mu zaila..semangat nak wat keje camni

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^