Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Selasa, 19 Mei 2015

Kurus Dengan GC Tea?

 Assalamualaikum,

Maaf semalam seharian tidur kepenatan. Salah satu sebab kerana aku puasa ganti (melepek je lebih) dan satu sebab lagi hujung minggu yang lepas sibuk menghadiri seminar bisnes jadi memang takde masa langsung untuk berehat. Memang hujung minggu selalunya digunakan sepenuhnya untuk menghadiri majlis ilmu dan mengambil stok barang jualan. Aaarghh kadang-kadang rasa rindunya nak duduk rumah tanpa buat apa-apa tapi selalunya memang tak boleh nak duduk juga sebab nanti anak-anak akan menggeletis mahu keluar rumah juga :)

Ok hari ini aku nak kongsikan sedikit testimoni diri sendiri setelah mencuba sekotak GC Tea. Dalam sekotak ada 60 uncang dan selalunya setiap hari aku akan meminum 1 uncang (ulang-ulang minum sampai teh rasa tawar). Memang menjimatkan lah sebabnya 1 uncang 1 hari guna, kalau teh biasa mana boleh ulang-ulang minum dah, mesti tawar terus  daah. Jadinya setelah hampir 2 bulan juga konsisten minum, kadang minum kadang terlupa tapi yang aku perasan bila dah minum teh ni tak mahu dah minum air manis. Lagipun teh ni rasa pudina dan ada pemanis semulajadi iaitu stevia. Jangan risaulah semuanya semulajadi takde pewarna atau perisa tiruan!

Ok nak tunjuk gambar di bawah ni dah lama, masa ni kalau tak silap bulan 12 tahun lepas di rumah rakan blogger merangkap jiran sebelah taman perumahan aku iaitu di rumah Wati. Boleh nampak kan ketembamam pipiku yang mongel itu *padahal macam roti burger Malaysia* Boolatlah juga kan?


Masa ni Wati buat makan-makan di rumahnya. Haruslah aku pergi sebab aku kan suka makan ;)

Apabila geng Estima bertemu geng Velfire maka inilah hasilnya :-


Alhamdulillah semuanya meriah dengan anak-anak. Masa ni Aaliyah pun masih kecil lagi, alahai rindunya dengan bau baby rasa macam nak beranak pula. Eh!

Ok di bawah adalah gambar terkini tuan blog. Macam biasa lah aku ni bukan artis jadi segan nak selalu menonjolkan diri tapi sesekali kenalah tunjukkan bukti ya tak? Ramai juga yang tegur dah nampak kurus, kurus ni tak bermakna kembali ramping macam anak dara tapi kurang sedikit tahap kegempalannya tu. Untuk pengetahuan aku tak ada amalkan bersenam cuma mungkin sekarang ini aku ganti puasa jadi mempercepatkan sikit proses kurus tu. Tapi jangan tak tahu, masa berbuka boleh tahan juga aku makan nasi. He he he Jadinya memang aku rasa teh GC Tea ada sedikit sebanyak membantu aku untuk mendapatkan badan yang lebih "kecil" dan perut yang tidak membuncit sangat :P

Gambar kejadian semasa hari Ahad di seminar RTS (Road To Success) anjuran geng jual GC Tea. Bersebelahan dengan aku adalah pemberi ceramah iaitu Tuan Aky yang berpengalaman dalam bidang jualan MLM. Sebelah kanan pula toksah nak perkenalkan lagilah, Pn Wan Rokiah iaitu salah seorang pelajar aku juga. Pn Wan Rokiah juga telah mengamalkan meminum GC Tea untuk kesihatan diri dan katanya sekarang ini memang ada perubahan dari segi inch loss badannya itu. Tak percaya sila ke blog beliau dan tanya sendiri empunya diri :)

Oklah, cakap banyak pun tak guna kan? Bagi yang mahu mencuba boleh like fanpage ini (Gedung Muslimah Online Anda) atau PM / WA ke 012-970 6828. Sekarang ini aku sedang mencari stokis yang mahu menjual GC Tea ini dan kebetulan kompeni sedang membuat promosi pada harga yang murah berbanding harga biasa. Lebih dari seribu tu penjimatan. Jadi rebut peluang dan jom berbisnes bersama dengan GC Tea. Boleh google aje kompeni yang mengeluarkan teh ini ada Rashwealth Group Sdn Bhd.

Iklan sat :

=======================================
PERHATIAN KEPADA PENGUSAHA HOMESTAY
========================================

BAGI MEREKA YANG INGIN MENGIKLANKAN HOMESTAY MEREKA DI JARINGAN NETWORKING ABDR YANG TELAH DISERTAI OLEH LEBIH 1000 BLOGGER, SILA HUBUNGI :

EMAIL : zailamohamad@yahoo.com
SMS/WA : 012-970 6828
FACEBOOK : Zaila Mohamad

IKLAN AKAN DISIARKAN DI DALAM 2 BLOG IKLAN DIREKTORI DAN SEWA TAPAK ADALAH KEKAL!!



JUMPA LAGI. BYE!

1 ulasan:

Unknown berkata...

Salam, jemput jenguk blog saya ya sis:

http://blogmummyrifqiy.blogspot.com

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^