Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Ahad, 3 Mac 2013

"Huggies Dry Pants: Change For Better Convenience" Roadshow

*sticky entry*

Assalamualaikum semua!

Jom meriahkan "Huggies Dry Pants : Change For Better Convenience" Roadshow yang bertempat di Mydin USJ dari 25hb Februari hingga 3 Mac 2013 ni!!

Huggies sememangnya jenama lampin pilihan aku! Sekarang dengan adanya Huggies Drypants memang memudahkan kerja aku sebagai seorang ibu:) Maklumlah, sejak ada baby Azzam ni, Ashraf dah pandai buka sendiri diaper dia yang jenis biasa tu so haritu aku memilih untuk bertukar kepada Huggies Drypants & ternyata kali ini Ashraf lebih selesa bergerak bila memakai Huggies Drypants ini & tak ada dah insiden buka sendiri diaper. Senang kerja mama:)

Aku pasti ramai ibu akan menghadapi masalah untuk memakaikan lampin bila sikecil sudah makin membesar kan? Kadang-kadang boleh jadi stress juga nak kejar-mengejar untuk pakaikan mereka lampin. Dengan Huggies Drypants tidak lagi, senang untuk pakaikan seperti memakai seluar dalam & kalau nak buka hanya koyak jahitan tepi sahaja!!

Mesti korang teruja kan? so jangan lupa ke Mydin USJ sekarang juga!! Sudah pasti akan ada pelbagai aktiviti yang menarik untuk anak-anak korang.


ada permainan untuk ibu bapa & sudah pasti akan ada hadiah yang menarik juga!


Wah! badut pon ada jugaaa..my kids memang sukakan badut:)


Nampak tak harga yang menarik tu?? Kalau aku pon tak akan melepaskan peluang borong banyak-banyak buat stok


Paling best boleh bawa sikecil kita untuk menyertai pertandingan baby comel. Selain itu akan ada free sampel diedarkan & pertunjukan setiap hari pada pukul 10.30 pagi, 2.00 petang & 8.00 malam. Pada yang berani bolehlah cuba masuk pertandingan "Huggies 30 Second Diaper Change Challenge" & the grand finale will be on 3rd March at 8.00 - 9.00pm!!

Macam menarik je kan?? So apa lagi, bawalah seisi keluarga ke Mydin USJ untuk menyertai program ini & nikmati sendiri pengalaman menggunakan Huggies Drypants untuk anak-anak korang. Aku dah alaminya & memang berpuas hati!!

See you there!! Untuk maklumat yang lebih lanjut bolehlah like page Huggies Malaysia di facebook

Sedikit info tentang Huggies Dry Pants:

Huggies Dry Pants ialah pilihan yang mudah digunakan untuk bayi dan kanak-kanak yang aktif. Setelah anda mencubanya, anda pasti tertarik dengan betapa mudah untuk menukarnya iaitu hanya dengan koyak, salin dan lepas! Dengan peregang lembut dibahagian tepi memberikan lebih keselesaan dan membantu menghalang kesan merah walaupon semasa bayi anda sedang bergerak dan sistem pengunci untuk menghalang kebocoran. Tambahan pula, Huggies adalah jenama lampin bayi pakai buang pertama Malaysia yang terbukti secara klinikal dapat membantu menghalang ruam lampin!

Manakala Huggies® pula :

Huggies® ialah salah satu jenama penjagaan bayi dan kanak-kanak terkemuka di Malaysia. Ia membekalkan pelbagai rangkaian lampin pakai buang dan lampin seluar kepada ibu dan bayi untuk membantu mengekalkan kulit yang sihat dan membuatkan bayi sentiasa gembira. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.huggies.com.my atauwww.facebook.com/Huggies.Malaysia.


Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^