Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Selasa, 4 Jun 2013

Tips Jana Wang Dari Rumah


Assalamualaikum,

Alhamdulillah, semalam aku berjaya menyiapkan satu lagi blog terbaru iaitu Tips Jana Wang Dari Rumah. Sudi-sudikan untuk follow blog ini.

Pada yang berminat untuk tahu cara-cara bekerja dari rumah, boleh follow blog ini untuk mendapatkan info-info yang berguna:) Dari masa ke semasa aku akan update tips-tips yang sangat berguna & boleh digunapakai dalam menjalankan perniagaan secara part-time mahupon sepenuh masa di rumah nanti.

Alhamdulillah, Allah bukakan jalan & tunjukkan cara bagi aku. Selepas setahun berhenti kerja, aku tidak pernah rasa menyesal dengan tindakan yang diambil. Dalam dunia teknologi dihujung jari ni, aku percaya semakin ramai lagi kaum Hawa yang akan mengikut jejak langkah aku iaitu dengan bekerja dari rumah. Antara niat & kesungguhan yang boleh membawa kita ke puncak kejayaan. Pada yang berminat untuk mengetahui cara-caranya, boleh PM aku di zailamohamad@yahoo.com atau whats app aku di 012-3228651.

Sekarang ini sedang berlangsung Kelas Asas Blog & Fanpage Facebook. Aku tahu di luar sana ramai yang ingin berniaga tapi tidak tahu cara nak memasarkan barang dengan betul. Jom, sertai kelas asas membuat blog & fanpage ini dengan bantuan dari penulis buku Jana RM dari rumah Pn. Masayu Ahmad, boleh bina asas dulu sebelum mulakan langkah seterusnya. Ikutkan pengalaman aku dulu hampir 4 tahun lebih berblog, berniaga online sehingga aku rasakan masa yang sesuai untuk meletakkan jawatan & mulakan langkah bekerja dari rumah.

Pada yang berminat boleh PM sekarang!


3 ulasan:

kasihredha berkata...

Ada blog baru ye zaila

Maey berkata...

Hi, jenjalan kat sini & follow ur blog. Nice blog. Sudi singgah pla blog saya :)

Unknown berkata...

thnks..boleh jadi sumber inspirasi ni..

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^