Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Sabtu, 7 Julai 2012

JJCM ~ Restoren Chinese Muslim Ahmad Chan

Assalamu'alaikum,

Malasnya nak update blog..takde mood..hehe Tapi dek kerana kebosanan sangat, aku belek-belek folder gambar terjumpa gambar-gambar makanan yang terus buat aku lapar..Nak masak macam ni malas sangat-sangat so layan gambar jelah..dengan harapan pasni tetiba perut jadi kenyang:P

Kejadian ni berlaku dah lama dah..Masa ni ada supplier yang belanja kami..Aku kalau orang nak belanja makan, suka je..selamat duit poket laki aku takyah bayar makan tengahari hari ittew..Owh lokasi makan adalah di kedai chinese muslim Ahmad Chan di Seksyen 15..First time aku ke sini so mari kita tengok apa yang menarik;-


ikan kerapu masak 3 rasa ~ sedap! walaupon dapat makan sedikit sahaja tapi terasa kesedapannya..cewah!


tofu & cendawan ~ my fav food tapi aku rasa kalau tak letak udang pon takpe..


kailan ikan masin ~ tapi aku rasa ini bukan sayur kailan..tapi sedap! aku suka! sayur ni kat pasar tani Kota Kemuning pon ada so boleh buat time teringin melampau


ayam masak lemon ~ pon sedap tapi rasa macam garing sangat..


ini kerapu ke siakap stim eh?? ~ sedap juga..kalau makan dengan famili rasanya aku dah belasah kepala ikan ni tapi dek kerana makan dengan set-set office..malu maaaaaa:P


butter prawn ~ terbaeeeekkkkk!!! aku tak makan udang tapi aku makan kerak dia tu..camne eh diorang buat jadi macam sabut kelapa tu?? pernah try buat tapi tak jadi..

Harga?? sorry tak boleh nak komen sebab bukan aku yang bayar..kata orang belanja...tapi takpe, dek kerana semuanya sedap-sedap belaka..ada besar kemungkinan akan ke sini lagi (tapi tak tahulah bila). Kalau nak makan masa mak ayah, MIL datang pon ok juga ni. sesekali bawa diorang cuba masakan chinese musim kan..

Oklah pada sesiapa yang nak mencuba, silalah ke sini..bye!!

2 ulasan:

DaZzlingLilLy berkata...

semuanya nampak sedap..aku pn suka makan kerak butter prawn tu

mummY daniSha berkata...

ngeri pulak tgk ikan tu mulut nganga heee

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^