Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Rabu, 9 Oktober 2013

Penangan Selepas Beriklan Di SOHO Directory

Assalamualaikum,

Hari ini nak kongsikan testimoni akak Rafeah lagi. Iya, akak Rafeah protege kelas asas blog dan fanpage aku yang merupakan juga seorang peniaga pasar malam di kawasan taman perumahannya. Alhamdulillah semakin murah rezeki kak Rafeah sejak menjalankan perniagaan secara offline dan online ini. Pagi tadi aku terbaca status facebook yang diletakkan di akaunnya dan kemudian kak Rafeah PM aku. Seperti di bawah :




Alhamdulillah, inilah ukhwah yang terjalin antara aku dan kak Rafeah. Kami memang tidak pernah bersua muka tetapi Allah yang menemukan kami. Aku doakan semoga bisnes kak Rafeah bertambah maju dan selepas ini boleh membuka sebuah lot kedai pula. Amin dan Insya Allah.

Inilah iklan yang diletakkan di blog SOHO Directory :

http://sohodirectory.blogspot.com/2013/09/kelengkapan-solat4u.html

Untuk beriklan di blog SOHO Directory boleh PM aku sekarang. Ada 5 pakej bermula dari harga RM50 ke RM300 selama setahun. Iklan akan disiarkan di lebih 120 blog yang menyertai Akademi Bekerja Di Rumah. Insya Allah trafik blog yang tinggi akan memudahkan carian di semua enjin carian seperti google mahupun yahoo dan bing. Bagi peserta kelas asas blog & fanpage, anda berpeluang untuk beriklan secara percuma selama setahun.

Jom beriklan di sini :   SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : http://zailabinimdae.blogspot.com/2013/08/iklankan-produk-servis-di-rangkaian.html

Jom beli buku agama & motivasi di sini : Kedai Buku Online Anda
Jom beli makanan sunnah & kelengkapan solat di sini : Gedung Sunnah Online 
Jom beli kelengkapan parti harijadi pada harga borong di sini : MKS Party Solution
Jom jalan-jalan cari makan di sini : JJCM Keluarga Zaila
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini : Akademi Bekerja Di Rumah

Untuk yang berminat mendaftar belajar kelas asas blog & fanpage, hubungi melalui :

Email : zailamohamad@yahoo.com
Sms/whats app : 012-3228651
Facebook : zaila mohamad

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^