Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Isnin, 22 Jun 2009

Teka Tekuk

Hari ni raser macam nak main teka teki..hihihihi..kali ni ader hadiah so that ramai yang berminat nak join..hadiahnyer??? frame dari Phuket..tapi frame yang biaser2 jer..janganlah bayangkan yang cantik2 sangat..ikhlas dari Zaila;)

Agaknyer aperlah benda tu kan?? silalah teka ya..ya, Zaila tahu ianya alien tapi sebenarnya ada fungsi alien ni..haaaa..cubalah teka..hint?? benda ni slalu ada kat opis..sorry, warga Solar Alert xbole amik bahagian dalam teka tekuk ni..hihihihi..

So just leave ur answer kat dalam comment box, the first person yang teka dengan betul, Zaila akan consider pemenang..so selagi xder pemenang, korang tekalah banyak mana pon..Zaila xmarah..so happy guessing!!! Contest ends 12 midnite tomorrow;-)

8 ulasan:

mrs shaifull berkata...

zaila, nak teka ni :) hehehehe

1. pewangi

2. tempat letak pen

3. x tau nak teka apa lg

4. nak gelaklah :) wargahkahakhak

Zaila Mohamad berkata...

CT, semuanyer salah..teka lagi sambil gelak2;)

mslvoe berkata...

sha mmg xtahu ape kah itu? tp sgt cute

KV berkata...

pemberat kertas?
takpe nanti akak dtg teka lagi. Hehe

Zaila Mohamad berkata...

Sha tekalah..teka jer..maner tahu betoi ka..just ur imagination k;-)

Zaila Mohamad berkata...

Buke KV..teka lagi..sampai malam ni ya;)
anak alien tu boleh diangkat2

KV berkata...

adoii..apa benda ni? Rubber stamp? Ahahaha

Zaila Mohamad berkata...

oh salah lagi..teka lagi;)

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^