Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Isnin, 6 Jun 2011

Baby TV@Astro 618

Budak-budak zaman sekarang memang bertuah kan?? Kecil-kecil lagi dah ada channel siaran sendiri. Apa lagi kalau bukan BBTV yang kat Astro 618 tu. Actually berguna juga siaran ni sebab boleh dimanfaatkan bagi mereka yang mempunyai anak kecil macam Zaila. Letak aje si kecil depan TV, sohih tak pandang lain dah!!


tengok apa tu??


bersungguhnya Ashraf tengok

agaknya warna yang terang membuatkan Ashraf berminat untuk melihatnya









Tengoklah aksi Ashraf bila melihat BabyTV..Memang tak berkelip matanya;) Bukan Ashraf je yang suka tengok siaran BabyTV ni, abang Amirul & kakak Husna pun ralit juga (mereka ni pantang kalau ada kartun, mesti nak tengok punyalah). Herm, dapatlah mama merehatkan diri sekejap. Harap-harap siaran BabyTV ni akan diteruskan tanpa dikenakan bayaranlah ya..


Owh, dengar cerita siaran Playhouse Disney akan bertukar kepada Disney Junior dah mulai bulan Julai nanti. Paling menarik bila ibu-ibu boleh hantar gambar anak-anak untuk dipilih & akan keluar di TV nanti..Syok tak?? Boleh klik Playhouse Disney bertukar ke Disney Junior be part of the magic untuk submit gambar anak-anak nanti..Mana tahu kan..Kalau anak keluar TV, mama dia bolehlah tumpang gelemer;D













2 ulasan:

Mag berkata...

holoh..koho bulat budak kecik ni. xpadan ngan mase kecik haluih jer..comei~

Lily@MamaZaraZareef berkata...

tak tau pon ada channel baby nih..lagipon jarang tgk tv..balik kerja lagi suka melepak kat bilik layan tenet..hihi

nway, asyraf makin comei..ikut cair tgk die senyum..=D

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^