Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 7 Julai 2011

Terima Kasih Frisogold

Ok, ni cerita hari ini..Tengahari tadi tengah-tengah rehat atas katil tetiba dapat call. Memula tu of courselah dia tanyakan nama aku lepas tu tanya "puan ada kat rumah tak??"..Seb baiklah aku cuti so tanyalah dia ni sape kan. Katanya ada barang dari Syarikat ape ntah untuk aku..Pelik juga sebab seingat aku, mana ada pernah aku masuk contest ke apa..Tapi aku cakap, "Ada, datang jelah"

"Saya dah ada depan rumah puan dah ni"

Kelam kabut mak carik baju proper & pakai tudung cantik turun bawah ambil.

Bila dirasa-rasa plastik tu macam keras-keras. Isy, takut juga nak buka kan..Buatnya ada bom *ok, ini adalah melampau ok* tapi cepat-cepat aku buka dengan perasaan sexcited;P
Rupa-rupanya perutusan dari Frisogold..Eh sayang sungguh dengan saya ya;)

Kandungan sebenar surat cinta tu;-

Dear Valuable Member,

We apologise that you did not receive your storage box as promptly as you expected. We experienced an unusually large number of profile updates which resulted in a sudden short supply.

Enclosed is the RM20 worth of gift with sincerest apologies. We regret the inconvenience this may have caused and hope to serve you better in the future.

Owh, baru aku ingat *walaupun ingat-ingat lupa* rasanya sebab aku isi profile aku dalam website dia dulu. Apa-apa pon, thanks Frisogold!!


surat cinta & hadiah kahwin *eh tetiba*


rupanya storage box..besar juga ni!!


terus aku isikan pampers Ashraf *hover kan*

ni plak nak tunjuk jeans baru, beli di Dorothy Perkins RM96 je youuuuu..mak sookaaaaa;)


Zaman sekarang ni cukup senang nak dapatkan extra money / gift. Menulis merapu-rapu pon boleh duit (jana dari blog), isi borang online pon boleh hadiah..Rugi..rugi pada sapa-sapa yang tak nak gunakan sepenuhnya kelebihan teknologi IT ni;P

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^