Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Rabu, 5 September 2012

Kulit Muka Cerah Berseri Dengan AS Beauty

*Segmen tajaan for 48 hours*

Assalamu'alaikum,

Mesti ramai anak-anak gadis, mak-mak budak yang sedang tercari-cari produk yang boleh mencerahkan muka, menghilangkan jeragat, bebas dari bahan kimia yang boleh merosakkan kulit & yang pasti mestilah mahu HARGA yang berpatutan dengan hasilnya kan?? Tak guna juga kalau beli satu set lengkap sampai cecah harga ribu-ribu tapi hasilnyaaaa....MENGECEWAKAN

Kali ni aku nak memperkenalkan satu produk yang telah terbukti kesannya..kenapa aku cakap terbukti?? Sebab memang aku nampak keberkesanannya..Aku pon telah mencubanya (tapi sekarang ni stop kejap sebab tahap kemalasan ibu mengandung untuk memakai apa-apa terlalu tinggi)..hehehe tapi untuk ahli keluarga ipar duai aku..YES produk ini berjaya memberikan wajah baru yang cukup memberi keyakinan buat mereka..cewah!

Kisahnya begini, adik ipar aku telah berjaya menjadi pengguna & pengedar untuk produk kecantikan yang amat bagus ini..so sekarang aku ingin berkongsikan testimoni adik ipar aku sendiri supaya korang-korang di luar sana boleh juga menghubungi & mencuba produk yang terbukti berkesan ini:)

Nak tahu apa nama produk ini?? Inilah rahsiyenyaaaaa
AS Beauty merupakan produk tempatan yang telah dirumus khas dari ekstrak tumbuhan & bebas dari kandungan kimia yang membahayakan kulit muka kita. Terdiri dari 3 produk iaitu sabun pembersih, krim siang & krim malam untuk 1 set penjagaan kulit yang lengkap. Terdapat juga dalam bentuk trial pack yang harganya lebih ekonomi bagi mereka yang ingin mencubanya dahulu.


inilah gambar produk AS Beauty, trial pack (belah kiri) & full set (belah kanan)

Aku cukup sukakan sabunnya kerana;-
- besar & boleh dipotng kecil2 so memang jimat..sebuku sabun tu boleh tahan berbulan-bulan kalau pandai guna:)
- walaupon saiz yang kecil tapu buihnya banyak..sangat best!
- lepas basuh muka, takde rasa tegang atau gatal-gatal (ini yang paling penting sebab menandakan kulit kita serasi dengan produk ini)

Ok enough with that..mari kita kenalkan testimoninyaaaaa....tak sah kalau tunjuk gambar sebelumnya kan?? Barulah korang boleh comparekan perbezaan dulu & sekarang kan? kan?
Kat bawah ni gambar lama; jenuh aku cari dalam blog aku yang dulu-dulu..Nasib baik setiap kali gathering keluarga adik ipar aku mesti ada:)

masa ni kalau tak silap adik ipar aku masih lagi belajar di UPM..sekarang dah jadi cikgu daaahhhh


Ni ambil dalam akaun facebooknya (masa ni baru bertugas sebagai cikgu)..biasa-biasa je kan? hikhik

Ok..kat bawah ni gambar selepas menggunakan produk AS Beauty & menjadi pengedar tunggal produk ini di daerah Cheras & Balakong 


Gambar ini diambil tahun lepas semasa percutian keluarga kami di Cameron Highland


ini gambar terkini yang aku ambil dari akaun facebooknya semasa sambutan birthday adik ipar aku & teman sekerja..Nampak tak perubahannya?? Apa?? Tak nampak??

Takperlah kalau korang tak nampak pon..yang penting aku nampak..kalau dulu muka adik ipar aku ni kelam sedikit..ahak ahak *mampus aku kalau dia baca ni* dek kerana kehidupannya yang aktif dengan aktiviti di Universiti. Jangan tak tahu minah ni suka camping tau..Tapi sekarang takderlah muka yang kusam..yang ada adalah cerah berseri-seri youuuuuuuuu

Isy cakap banyak takde guna kan..sebabnya ramai dah ipar duai aku yang dah makin cantik berseri bila menggunakan produk ini..aku je yang masih di takuk lama..huhuhu Takpe..takpe lepas bersalin kita kasi gilap muka dengan AS Beauty..hihi

Pada sesiapa yang ingin mencubanya, bolehlah hubungi aku di
email : zailamohamad@yahoo.com (tajuk email AS Beauty)
Phone No : 012-3228651 Boleh sms / whatsapp & viber call juga:)
Penghantaran percuma sekitar Cheras & Shah Alam Kota Kemuning
Jangan lupa contact aku untuk dapatkannya sekarang juga:)

1 ulasan:

NrlAidaHml berkata...

Terasa nak tryla as beauty ni sbb kakak saya pn br strt pakai dah nmpk cantik..tp nk bli trial dulu..

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^