Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 13 Februari 2014

JJCM ~ Makan Maggie Ketam


Assalamualaikum,

Maaf lama menyepi :) Ya Allah ada banyak cerita yang berlaku sepanjang bulan ini tapi mood untuk berblogging sudah menjunam ke laut. Nak salahkan siapa tu?

Oklah, demi untuk tidak membiarkan blog ini terus diapit rasa misteri kehilangan tuan blog, jom cuci mata dengan gambar maggie ketam yang menjadi santapan tuan blog semasa pulang bercuti di kampung sempena cuti tahun baru cina yang lepas.

Tapi kali ni minta maaflah sebab aku dah lupa nama kedai yang kami pergi. Kalau ingat pun memang tak nak promote di sini memandangkan kedai makan itu tidak memenuhi spesifikasi yang kami tetapkan. Cewah! Memang makanan yang dimasak sedap cuma adalah beberapa perkara yang aku tak suka tentang kedai makan ini.

Harga semangkuk maggie ketam di sini adalah RM25. Berbaloi tak? Bagi aku hanrganya agak mahal memandangkan maggie tu sikit sahaja. Tetapi isi dalaman seperti udang, ketam dan pelbagai jenis makanan laut memang marveles lah! Segar-segar pula tu. Tapi kalau nak puas hati, baiklah masak sendiri di rumah :P

Oklah, itu sahaja. Bertemu kembali di entri seterusnya :)

1 ulasan:

Unknown berkata...

Amboi meriah nyer..
Ketam ngan udang sama naik..

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^