Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Jumaat, 14 Ogos 2015

Set Berpantang Paling Lengkap Khas Buat Ibu Mengandung

Assalamualaikum,

Bagi laluan sat untuk sesi iklan. Hari ini aku nak bercerita tentang set berpantang yang paling lengkap khas buat ibu-ibu yang bakal melahirkan anak. Pendek kata semua sudah ada dalam set ini untuk ibu dan bayi. Siapa yang tak tahu tentang Set Lepas Bersalin Tropical Herbs boleh google je, rasanya ramai yang sudah tahu dan menggunakannya. Set ini sudah lama berada di pasaran cuma mungkin ada yang tak tahu nak beli melalui siapa. Kalau dah tahu tu, sila hubungi aku di 012-970 6828 untuk urusan pembelian ya :)
Dalam set ni ada herba pembersih wanita, herba mandian, campuran param pilis, minyak urut herba, campuran penghangat badan, minyak bayi dan juga pil untuk dimakan. Jangan risau, dalam set ni siap disertakan jadual pengambilan dan penggunaan. Jadi, tak payah nak pening kepala nak mulakan dengan apa dan yang mana.


Tahu tak bulan ni ada promosi best belian dengan belian. Kalau tambah lagi RM40 boleh dapatkan set periuk seramik LOCK & LOCK STONE macam dalam gambar di bawah :


Aku dah rembat awal-awla lagi sebab bila tonton Youtube tentang keistimewaan periuk ni terus terpikat. Ha ha ha Tahu tak ramai orang cina yang berebut nak beli periuk ni sebab mereka guna untuk buat reneh sup dan herba-herba. Ibu berpantang sesuai sangatlah boleh buat reneh sup haruan dalam ni, ianya sesuai digunakan di atas dapur gas mahupun dapur elektrik.


Kalau berminat cepat-cepatlah hubungi aku di 012-970 6828 untuk urusan pembelian. Tawaran hanya sah pada bulan ini sahaja tau.


Set ini juga diberikan lengkap dengan bengkung dan paling best penghantaran percuma seluruh Malaysia. Jadi, tak payah pening kepala nak fikir set berpantang mana yang bagus. Percayalah set bersalin Tropical Herbs ni memang pilihan semua ibu dari dulu sampai sekarang. PM / WA ke 012-970 6828 untuk harga dan cara-cara pembelian.

Sehingga bertemu lagi. Assalamualaikum :)

3 ulasan:

Cikgu Jamaruziana berkata...

Hebat. Produk terbaik

I am LZ berkata...

Assalamualaikum Pn. Zaila,

Boleh saya recommend produk ni kepada officemate..

Najihah Sudi berkata...

set berpantang tropical herbs ni tak boleh beli asing - asing,kan? teringin sebenarnya nak berpantang dengan set ni (untuk luaran) tapi bila tengok list barangnya, tak semua akan guna.. tu yang tak jadi nak beli. cuma beli baby oil jer.. tapi baby oil tu memang sedap betul baunya..hari - hari saya buka dan bau.. hihi.. tak sabar nak tepek kat baby. insya"allah.. tengah tunggu hari nak bersalin je ni. doa - doakanlah yer.. Petua Hilangkan Stretchmarks

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^