Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Jumaat, 20 Mei 2011

Fesyen Yang Aku Suka

Zaila ni dari dulu lagi sukakan dress dari Dorothy Perkins & Miss Selfridges. Tapi kalau p jengah kat butik diorang tu, mak aih..Mahalnya *telan air liur* tapi haritu kan, suka sangat-sangat bila terjumpa satu blog Hawa yang tinggal di Glasgow, UK yang ada menjual barang-barang dari jenama dari sana. Bukan setakat baju, kasut, barangan baby, handbag & macam-macam lagilah. Pendek kata she can be your personal shopper kita. Maklumlah kalau beli kat sini of courselah harganya berganda-ganda disebabkan tax & sewa butik segala kan..Lagipun, Hawa ni tersangat-sangatlah baik dalam melayan setiap permintaan / pertanyaan. Kalau berminat, bolehlah like facebook Elegantly Chic Muslimah ni ya!!

Ni antara fesyen yang Zaila suka..Al maklumlah, piawaian en suami terhadap Zaila amatlah strict iaitu tak boleh pakai pakaian yang singkat-singkat & menjolok mata..So baiklah opt to dress sebab nanti boleh pakai bersama jeans. Alah, Zaila ni pon bukannya reti berfesyen-fesyen pon..yang penting elok di mata bila memandangnya walaupun ada sedikit nampak macam balut nangka


Miss Selfridges Ponti Frill Hem Dress in Coral & Nude Colour



Miss Selfridges White & Tan 70's Shirt





Dorothy Perkins Rise Elite Multi Floral Print Dress



Miss Selfridges Red Ponti Dress



Pada yang berminat tu, bolehlah like facebook Elegantly Chic Muslimah today!!

4 ulasan:

saniah berkata...

waduh..cantik2 nya tp sedih ke diri sendiri nih..berpinggang je blause nya..mmg bukan size akak la zaila..tkpa nnt akak check fb dia kot2 ada size2 montel ni..:)

Jue @ atanayuiman berkata...

cantek2 la bajunya kann..?? i like.. cool..

maya amir berkata...

canteknye baju2 nye..skang jugak nak pi ushar..tapi ongkosnye enggak ada..waduhhh:)

vivacioushun berkata...

hiya im selling the brand new Nude Ponti Frill Hem Dress size 10 for rm45 (:

feel free to check out this thread
http://cgi.ebay.com.my/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250873061794#ht_500wt_1156

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^