Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Rabu, 17 Jun 2009

Sabtu Lalu..

Sabtu lepas Zaila kena attend kursus kat Kota Permai Golf Club..kompeni yang suruh..kalo x kerana wajib, xdernyer Zaila nak pergi..tapi rupa2nya best jugak kursus ni..sikit pon xrase ngantuk atau boring..Zaila dapat kutip banyak info yang berguna..pastu lak banyak aktiviti yang diadakan so memang enjoy sangat!!

View kat situ serious cantik..hai..bilerlah dapat beli umah dalam kelab golf ni..hihihi..actually Kota Permai GC ni dekat jugak dari umah Zaila..xsampai 10 minit pon..kalo Bukit Kemuning Golf & Country Resort lagilah dekat ngan umah Zaila..hihihihi..dapat tingal tepian GC pon jadiklah..naseb bola golf xmelantun masuk dalam umah..hihihihi..xderlah sedekat ittew;p

ni muka tuan tanah yang makin mengembang macam belon;p

masa g kursus kn pakai uniform opis..*@##&**$%^!!!

ni bangunan tempat Zaila kursus

ngadap padang golf..sejuk mata memandang..

naseb baik Haziq xikot..kalo x..mahu nak mandi kolam;-)

ermm..Ameera sudah ok..thanks uols sebab doakan Ameera..cuma kesan hitam kat belakang leher masih ader..xperlah..nanti hilanglah tu..makin aktif anak pompuan Zaila ni..dah pandai turun katil sendiri..memang cepat belajar;) nanti Zaila update sal Ameera & Haziq..rite now, ni jer sempat kongsi ngan uols..

5 ulasan:

KV berkata...

nyaman je nampak.

jane_doe3328 berkata...

Saya ada training gak kat Kota Permai G&CC next month. Camne ntah nak gi sinih :)

Zaila Mohamad berkata...

KV, pagi tu baru jah lepah hujan..best kan kalu buleh dok sini;)

Jane, kalo dari KESAS amik exit kota kemuning then jumpa roundabout amik kol 3, pastu dah da sign..leh jumpa x??yeay;-)

Tanpa Nama berkata...

dah lama x berkursus gitu..last sept 2007 kut..heheh

Zaila Mohamad berkata...

Zaila pon short training jer tu, seb baik satu hari jer..tupon dah rindu kat anak2

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^