Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Rabu, 17 Februari 2010

Mari Kelih Kini Berada di Malaysia Online Shopping Directory

Semalam, Zaila mendapat email dari Kak Ros aka Little Mama (owner of MBP), terharu sebab kedai alam maya Zaila terpilih sebagai salah satu blogshop yang akan dipaparkan di Malaysia Online Shopping directory yang akan dirasmikan pada 22hb ini. Million of thanks to Kak Ros..So kepada kawan-kawan, sila klik banner di bawah ini untuk melihat senarai kedai-kedai alam maya dari A - Z dari yang menjual pakaian (macam Zaila) sehinggalah kepada yang jual buku, cupcakes & macam-macam lagilah!! You should mark this website because it will help you in finding online shops easily;)

MalaysiaOnlineShoppingDirectory.com

Waaah, semakin bertambahlah "anak syarikat" Kak Ros ya^__^

By the way, singgah ke kedai Zaila sebab ada sedikit tawaran harga bagi tudung shawl 4 segi tu, pada sesiapa yang ingin untuk mengambil secara borong, inilah masa yang sesuai sebab Zaila bagi harga terendah di pasaran..Sudahler kos pos percuma lagi!! Sape yang nak bagi tu semua..Haaa, cepat singgah singgah sebelum offer tamat!! atau stok HABIS..Jangan tak tahu, shawl cotton ni selesa juga dipakai, macam Tie rack versi murah pon ada!! Tak percaya?? Tengok Tuan Kedai bergaya dengan shawl ni;)

Abaikan muka tuan kedai yang makin mengembang tu

8 ulasan:

Mag berkata...

wah..tahniah2..publisity semakin meluas. nati ore serbu booth ok. bagi diskaun terbaek ko i des.hehe

Lady of Leisure berkata...

uish lawa2 lah shawl cotton tu zaila.. kebanyakkannya sold out nampak.. mesti ramai yg suka...
:)

Tie HT berkata...

Bagus! Zaila..chaiyokk

Tanpa Nama berkata...

salam zaila. wow dah maju kedepan. baguslah semoga success selalu.

Zaila Mohamad berkata...

Farah, buleh jah, diskaun saing2;-)

Zaila Mohamad berkata...

Lady, design dia menarik tapi harga murah, rugi kalau tak beli;)

Zaila Mohamad berkata...

Tihara, thanks!! doakan zaila ya

Zaila Mohamad berkata...

Uncle & Untie, terima kasih, moga dipermudahkan segalanya

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^