Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Selasa, 7 Jun 2011

Website Serendah RM79 Sahaja


Perasan tak sejak dua menjak ni Blogger.com selalu je buat hal kan?? Asyik-asyik error bila nak log in & bagi komen. Paling sakit hati bila semua scheduled entry yang dah buat hilang tanpa dapat dikesan..Huhuhuhu..Sudahlah masa untuk berblogging sekarang ni amat terhad, dia p delete plak cerita-cerita merapu yang telah Zaila karang siap-siap untuk auto publish tu..Isy..isy..Geram tahu!!

Sebab tulah ada setengah orang suka pakai domain & hosting sendiri. Banyak kelebihan juga bila ada domain sendiri ni antaranya website kita ni boleh di access di mana-mana sahaja tanpa perlu diblock oleh admin office *macam office Zaila ni mana boleh view blogspot dah*


Lagi satu, kalau orang taip search engine macam Google ke, Yahoo ke, Bing ke..website kita akan berada dicarian paling atas sekali so pada mereka yang berniaga tu, baiklah membeli & ada website sendiri.


Kalau nak tahu, sekarang ni dekat MilkAdeal ada buat promosi website serendah RM79 sahaja. Kalau ikutkan harga asalnya RM799 untuk setahun. Murah kan?? Cerita banyak takde guna sebab offer tu hanya tinggal 6 hari sahaja so baik cepat-cepat klik link kat bawah ni untuk beli domain serendah RM79 ni.

Always saying how u cud build a better website? Well, #WebberEcommerce has got a great deal on #MilkADeal Checkitout!

1 ulasan:

zarin berkata...

zaila,
ada yg lg murah tau ard Rm30 je..so cari betul2 if zaila nk your own domain ye!

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^