Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 28 November 2013

Akademi Bekerja Di Rumah

Assalamualaikum,

Semalam dengan rasminya logo Akademi Bekerja Di Rumah telah ditukar. Tidak disangka-sangka pula selepas sahaja diperkenalkan, ramai yang berminat untuk menyertainya. Baiklah, di sini aku bagitahu lagi sekali apa itu Akademi Bekerja Di Rumah yaaaaa

Apa Itu Akademi Bekerja Di Rumah?

Akademi yang menghimpunkan kesemua kaum suri (tidak kira yang sudah berhenti kerja mahupun yang masih bekerja) yang bekerja di rumah (secara tetap mahupun secara sambilan). Ada yang menjalankan perniagaan online, ada juga yang mempunyai kedai offline. Pendek kata mereka ini terdiri daripada pelbagai latar belakang dan semua berlandaskan satu matlamat iaitu untuk berada di rumah bersama dengan keluarga.

Bagaimana Mahu Menyertai Akademi Bekerja Di Rumah?

Caranya mudah sahaja iaitu dengan menyertai mana-mana kelas yang telah disediakan Antara kelas yang ditawarkan di sini adalah :

- Kelas Asas Blog & Fanpage (untuk bisnes)
- Kelas Asas Blog & Penulisan
- Kelas Asas Blog & Iklan Mudah.my
- Kelas Asas Blog & Penulisan Kreatid

Nanti kalian akan dibimbing oleh guru-guru online yang sangat berdedikasi dan baik. Jika mahu masuk kelas asas blog & fanpage untuk bisnes atau kelas asas blog & iklan di Mudah.my, sila PM aku ya, kerana aku lah guru online yang baik itu:P Hehehe

Apa Kelebihan Menyertai Akademi Bekerja Di Rumah?

Pertama sekali setelah menguasai semua modul yang disediakan mengikut kelas, kalian akan dimasukkan di dalam kumpulan rahsia Akademi Bekerja Di Rumah di halaman facebook. Pentingnya kumpulan ini adalah untuk bergerak bersama-sama sebagai sebuah kumpulan dan memperkembangkan network blog keahlian Akademi Bekerja Di Rumah yang kini sudah mencecah lebih daripada 200 penyertaan (dan akan bertambah lagi). Selain itu, pelajar boleh sama-sama saling berkenalan dan mengeratkan silaturrahim sesama mereka. Setelah menyertai Akademi Bekerja Di Rumah ini ramai yang memberitahu trafik blog mereka semakin meningkat dari hari ke hari kerana setiap pelajar akan bertukar-tukar link alamat blog masing-masing.

Bagaimana Yuran Untuk Menyertai Akademi Bekerja Di Rumah?

Untuk menyertai Akademi ini, pertama sekali kena menyertai salah satu kelas yang ditawarkan di atas. Antara harga yuran yang ditawarkan adalah :

Yuran 1 : Harga RM150
- 1 ebook nota asas blog



Yuran 4 : RM300 menggabungkan kelas asas blog penulisan & perniagaan
- 1 e-book Asas Blog, Panduan Mula Bisnes Butik & 101 Idea Home-Based Bisnes

Bagaimana Cara Untuk Belajar?

Ramai yang tertanya-tanya bagaimana kelas ini dijalankan. Iya, kami bergerak secara online dimana nota dan tugasan akan diberikan secara online iaitu berhubung melalui facebook sahaja. Tetapi atas desakan dan keinginan untuk berjumpa secara bersemuka, bolehlah membuat temujanji dengan guru online yang boleh menjalankan kelas secara offline (termasuklah aku juga ya). Waktu untuk belajar tidak terhad dan tiada desakan masa untuk menyiapkan semua tugasan. Jika cepat buat maka cepatlah siap.

Oklah, panjang lebar dah tu. Jika masih belum memahaminya bolehlah hubungi aku melalui :

Email : zailamohamad@yahoo.com
Whats app / sms : 012-3228651
Facebook : Zaila Mohamad

Jom sertai keluarga besar kami :)



Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^