Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 31 Mac 2016

Jom Beli Sambal Hitam SR

Assalamualaikum,

Bagi laluan untuk produk yang sedang meletops atau laku keras ni. Dengar cerita kalau nak buat sambal hitam ni sikit punya leceh sebab aku tengok cara-cara buat di facebook (bergambar) kena rebus buah belimbing buluh tu makan masa berjam-jam. Lepas tu kena masak sambal pula, kalau uols rajin tahap boboiboi kuasa lima bulehlah kan, tapi kalau tak berapa nak rajin boleh beli dengan Mekla aje uols. Sepeket baru RM10 dan boleh dipos ke seluruh Malaysia dan luar negara (harga tak termasuk pos lagi).

Kalau nak jadi ejen pun sangat-sangat digalakkan tapi ejen kena ambil banyak dalam 30 unit. Tapi jangan risaulah, produk laku keras ni memang pembangkit selera sudah tentu akan laku dijual sekejap sahaja. Tak percaya? Boleh cuba makan dahulu dan rasai sendiri keenakannya :)


Produk laku keras sempena bulan puasa ni ayuh kita jual sama-sama nak? Berminat nak jadi ejen WA Mekla laju-laju di 012-970 6828


Sambal hitam ni sedap dimakan bersama nasi putih. Kalau malas nak masak, pastikan stok sentiasa ada tau supaya time kelaparan tu cepat-cepat boleh makan nasi TAPI AWAS!! Kalau anda mengalami kegemukan luar biasa atau diet yang tak menjadi jangan salahkan sambal hitam SR pula ya :)


Makan bersama bubur nasi pun boleh. Kalau demam mahu bertambah-tambah ni


Ada juga makan dengan nasi dan telur goreng sahaja. Musim-musim kering kontang penghujung gaji bolehlah buka stok sambal hitam SR. Penyelamat di kala mahu berjimat :)


Eh ada juga yang mahu makan dengan roti canai. Pun boleh! Asalkan boleh telan



Waktu pagi kalau nak cepat haa makan roti berintikan sambal hitam SR pun sedap tau


Kalau nak cicah dengan cekodok buat makan petang pun boleh. Apa pun boleh asalkan uols peminat sambal hitam yang pedas-pedas sedap ni


kalau dah mula terliur, silakan Wasap Mekla laju-laju 012-970 6828 ya untuk pek percubaan. Nanti kumpul order boleh jual di tempat kerja uols, haa boleh buat cari duit poket sempena bulan puasa nanti. Apa-apa hal, cuba dulu dan nilai sendiri rasanya. Kalaus edap boleh jual kalau tak sedap janganlah beli lagi. He he he Apa Mekla merepek ni? Oklah, bye!


2 ulasan:

Dkna Abza berkata...

Tak pernah makan sambal hitam sebab tak pandai makann.. Habahaaa...

UmmuAyyash berkata...

First time makan sambal hitam lepas nikah. Sebab suami orang pahang dan family mertua memang tak boleh berpisah dengan sambal hitam ni. Aduhh, kecur air liur tengok. aiyakkk

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^