Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Isnin, 12 November 2012

Hias Bilik Si Manja Dengan Wall Deko

Assalamualaikum,

Salam Monday Blues semua! Mak buyong tak kena sindrom MB hari ni memandangkan weekend yang lepas dapat menyelesaikan beberapa misi; Misi melengkapkan barangan baby, misi mendeko bilik anak bujang & misi melipat baju yang berlambaks tu! HAHAHA Memang super duper busy tapi Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..Errr kecuali ada beberapa perkara yang memang menguji tahap kesabaran tapi abaikan..life must go on..ceria-ceriakan hidup ini!!

Hari Sabtu lepas aku ada bercerita tentang misi mendeko bilik anak bujang dengan menampal wall deko ukur ketinggian tu..Owh! Pada sesiapa yang berminat, boleh PM aku untuk harga..ada bermacam-macam tema yang ada; Winnie the Pooh, Hello Kitty, Princess, flowers, animals & macam-macam lagi..Untuk bilik Haziq aku pilih binatang sebab tak nak terlalu nampak kebudak-budakan..


Senang sangat nak tampal wall sticker ni..Boleh ajak anak-anak join sekali:)



Hasilnya selepas..Dinding bilik Haziq kaler biru tapi biaserlah gambar ambil dari Instagram..nampak ala-ala putih gitu..Errr, abaikan hasil seni aku yang senget tu:P


Nanti bolehlah ukur ketinggian anak-anak setiap tahun:P

Oklah..jumpa lagi dalam next entry di mana bukan sahaja bilik ini akan menjadi bilik Haziq, tapi bilik aku juga..Sedang usahakan SOHO (small office home office) untuk aku juga:)


sneak peek:)

Jangan lupa like page kedai-kedai aku di bawah:

Dapatkan pelbagai pakej makanan sunnah (pakej pantang, pakej kurma, pakej sihat) diMKS Gedung Serbanika Online  
Dapatkan pelbagai buku agama & motivasi dari penulis tersohor di MKS Kedai Buku Online
Dapatkan produk kecantikan AS Beauty untuk kekal cerah berseri di sini
Dapatkan pelbagai barangan untuk majlis harijadi di MKS Party Solutions
 

5 ulasan:

fiza berkata...

Wah...menarik gak sticker nih.

Lily@MamaZaraZareef berkata...

rajin mak buyung deko mendeko segala ya..bestnye ada home office tu..:-)

mummY daniSha berkata...

wahhh ada home opis...alhamdulillah,maju bsns akak =)

kasihredha berkata...

Comeyyy

zailamohamad berkata...

Fiza,

memang menarik!

Lily,

mak buyong takde kereje..macam nilah:P

Mummy Danisha,

Alhamdulillah penting ada SOHO ni sebab kat sini kita akan spend masa untuk biz & anak2 pon terkawal duduk dalam bilik takderlah melangok depan TV je

kak Kasihredha

thanks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^