Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Ahad, 13 Februari 2011

Giveaway

Waaah, first time gitu Zaila buat giveaway..Kali ni bersempena dengan kedatangan orang baru ke dalam famili, Zaila berbesar hati untuk menderma menghadiahkan baucer 20% diskaun ke atas barangan Bumble Bee yang terdapat di Mom's Care.

Senang aje nak masuk gieaway ni, tinggalkan komen beserta link & kalau xde blog tu letak address email pon boleh. Tak ada slogan, tak ada kena buat special entry sebab tuan empunya blog ni malas nak fikir panjang nak decide entry siapa yang terbaik so pada yang berminat untuk mencuba tu,bolehlah drop by your blog link / email address ya..

Closing giveaway ni pada 28hb February 2011 & pemilihan akan dibuat secara rawak & keputusan pengadil (read : Zaila) adalah muktamad..Insya Allah awal bulan Mac Zaila akan buat pengumuman siapa yang bertuah dapat baucer ni..20% diskaun..banyak juga tu!!!

Sedikit info tentang baucer ni;-

- Hanya boleh diredeem di Mom's Care Outlet sahaja iaitu di Ikano Power Centre, One Utama (New Wing), Midvalley Megamall, Penang Queensbay Mall, Ampang POint Shopping Centre, Sunway Pyramid, Aeon Tebrau Shopping Centre
- Baucer ni xboleh ditukar kepada cash & hanya untuk barang pada harga normal (bukan promosi)
- Baucer ni valid sampai 30 June 2011 so pada mereka yang menang tapi xde kat Malaysia / kat negeri mereka xde outlet ni, bolehlah bagi alamat sedara mara yang lain ke atau kawan2 ke so that Zaila boleh pos kepada mereka.

5 ulasan:

ibu humaira berkata...

salam...saya join yek..

link: www.noorhalim853.blogspot.com

Qastalani® berkata...

bumble bee ni jual barang apa ek? (Mak ni peghak sikit!!)

Sedebuk aksesori wanita untuk yang bertuah. Mudah aje pun nak join Giveaway nih. Meh le~

yatie chomeyl berkata...

nk join retep buleh ko zaila?

http://yatiechomeyl.blogspot.com/

-yatie chomeyl-

Lynn Abd Latib berkata...

ZAILA:

wahhh harus nak join jugak!!suker sgt bantal Bumblebee & jugak bottle storage EBM..heheh..fuhhhh..smg bertuah kali nih!! amin...

Tie HT berkata...

rajin zaila wat giveaway :)

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^