Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Rabu, 25 September 2013

Ulasan Pelajar Kelas Asas Blog & Fanpage : Shahana Sharafaddin

Salam Sejahtera...

Saya amat berterima kasih pada Zaila Mohamad kerana tekun dan sabar mengajar saya bagaimana hendak ada blog dan fanpage sendiri. Kelas ini memberi kemudahan secara online dan fleksibel.

Saya pernah mencuba belajar sendiri melalui e-book tapi kadang-kadang bila tidak ada Cikgu yang tunjukan cara-cara yang betul kita berhenti separuh jalan. 
Saya juga pernah ingin mengupah orang untuk buat blog untuk saya.Tapi bila di fikirkan semula lebih baik saya belajar sendiri dengan kos jauh lebih murah.

"Work At Home Mom". Itulah impian saya. Sejak saya belajar kelas asas blog ini, masa saya lebih kepada mencari ilmu bagaimana menambah pengetahuan bagaimana menjana pendapatan dalam bidang blog.
Kelebihan kelas asas blog dan fanpage ini saya dibantu oleh cikgu yang berpengalaman luas dan boleh dihubungi pada bila-bila masa sahaja. Mereka juga akan memberi semangat dan selalu bertanya khabar kepda pelajar-pelajarnya.
Saya rasa memang tidak rugi belajar kelas asas blog dan fanpage ini.





Jika anda berminat nak belajar seperti saya boleh lah ke http://zailabinimdae.blogspot.com/2013/06/diari-wahm-sahm-soho-bina-asas-blog.html

anda akan dibimbing oleh Pn. Zaila Mohamad & Pn.Masayu Ahmad


Sumber : http://shahanasharafaddin.blogspot.com/2013/09/testimoni-kelas-asas-blog-fanpage.html

Apa yang kita belajar dalam kelas asas blog dan fan page (mula bisnes)

a. Kelas ini khusus bagi suri rumah yang benar-benar zero tentang urus niaga secara online.

b. Mahu mula tetapi tidak tahu cara.

c. Mahu mula tetapi tidak ada produk. Kami menyediakan beberapa produk pilihan, produk sunnah, buku, pakej ebook, ruang periklanan. Juga peluang sebagai pembantu kelas di akademi bekerja di rumah.

d. Kelas ini sesuai untuk belajar menjana pendapatan awal RM10, kemudian tingkatkan lagi, RM20, RM50, RM100 begitulah seterusnya (ini adlaah tertakluk kepada usaha yang konsisten daripada peserta.

e. Kelas ini juga sesuai untuk suri yang sibuk, surirumah sepenuh masa, suri bekerjayaa yang mahu buat secara sambilan. Ini adalah langkah awal, kami sediakan berdasarkan permintaan demi permintaan.

f. Apabaila sudah pandai, boleh belajar lagi dengan otai-otai pemasaran yang lain. juga bina jaringan bisnes secara online.

g. Apa yang kita belajar di dalam kelas ini. Analisa dahulu untuk kenalpasti apa produk yang sesuai/minat/pengalaman. Belajar buat blog kedai online, belajar menulis konsisten, belajar buat borang tempahan, jenis-jenis entri, belajar buat pan page, belajar buat pautan, belajar buat pautan antara blog untuk aliran trafik.

h. Untuk mula, kita analisa dahulu, pm sekarang atau mesej di inbox. Pendaftaran adalah setiap hari.


Jom beriklan di sini :   SOHO Directory
Baca terma iklan di sini : http://zailabinimdae.blogspot.com/2013/08/iklankan-produk-servis-di-rangkaian.html

Jom beli buku agama & motivasi di sini : Kedai Buku Online Anda
Jom beli makanan sunnah & kelengkapan solat di sini : Gedung Sunnah Online 
Jom beli kelengkapan parti harijadi pada harga borong di sini : MKS Party Solution
Jom jalan-jalan cari makan di sini : JJCM Keluarga Zaila
Jom sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah di sini : Akademi Bekerja Di Rumah

Untuk yang berminat mendaftar belajar kelas asas blog & fanpage, hubungi melalui :

Email : zailamohamad@yahoo.com
Sms/whats app : 012-3228651
Facebook : zaila mohamad

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^