Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Jumaat, 8 Julai 2011

Makanan Yang Lajat!!

Ini yang paling aku suka time kursus..hehehe..Bukan pe, confirm-confirm makan memang 4 kali sehari (itupon sebab kursus habis petang, kalau sampai malam?? selamat duit poket aku)..Meh kita tengok apa sangatlah makanan yang lajat tu..Istilah lajat ni bukan sebab sedap sangat tapi sebab aku tak payah masak sendiri, konpemlah lajat..Hehehehe..Tapi tak semua aku sempat tangkap gambar, maklumlah rakus nak ambil makanan malu;P


ni hidangan masa lunch dah, masa morning breakfast aku xambik gambar

gulai ikan tenggiri ni sedap, selalu aku suka beli kepala ikan tenggiri buat gulai kuning macam ni


sotong masak paprik tapi aku tak suka sangat


ayam goreng teppanyaki, sedap yang ni


telur masak ape ntah, bukan sekadar telur goreng biasa


yang ni konfem my favourite;)


hari kedua makan mee goreng, hermm aku suka mee goreng basah


healthy breakfast tapi kalau kat rumah jangan mimpilah nak buat macam ni



bayangkan kalau ni rumah kita..owh kaya ok!!


swimming pool kat sini kalau korang jadi club member sini boleh mandi free je tapi kalau nak bawa kawan-kawan just bayar RM10 satu kepala


weekend memang ramai orang datang mandi sini


Kerja aku & member aku masa ni adalah skodeng budak-budak yang tengah ada latihan swimming dengan coach masing-masing. Ada yang siap nanges pun ada..Kelakar, ni mesti kes nak balik rumah tidur tapi mak dia sibuk suh datang berlatih swimming ni. Tapi ada juga yang enjoy..Macam-macamlah perangai budak-budak ni..


Haritu aku ada tanya juga berapa keahlian kelab ni kat kaunter & adalah sorang mamat ni dengan poyonya cakap kat sini kena bayar yuran serendah RM10,000 untuk lifetime fee. Terkezut mak!! Gilo banyak tuh, then aku tanyalah lagi.."yerlah, kalau bulanan berapa kena bayar, takkan lump sum terus RM10k kot" then baru dia cakap owh,kalau non golfer kena dalam RM200++ (aku lupa berapa) so dalam seminggu tu dalam RM80++..


Ek elleh, kan senang cakap lagu tu, takdelah bunyi macam kelas sangat sampai dirini rasa xmampu nak join..Kalau setakat RM200+ sebulan..Kacang je;P *yolah sangat*

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^