Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Jumaat, 5 September 2014

Murahnya Tiket Bila Malaysia Airlines Buat SALE


Pada sesiapa yang berhajat untuk bercuti ke luar negara, bolehlah buat tempahan sekarang!

Jap nak p korek tabung ghimau jap~

6 ulasan:

Unknown berkata...

assalam.

nice blog. k liney datang singgah follow. jom follow blog akk semula.

http://lineyghazali.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

kalau tiket ke Istanbul, masih mahal, boleh dapat dalam sekitar RM2,300.00

Macam Macam Mall berkata...

Tiap bulan kumpui duit bonus dlm tabung ghimau hihi .. Hajat di hati mau cuti cuti tapi apekan daya baby kcik lg .. Cecuti dlm umh aje lah nampaknya .. Nice share ni =)

Nieda Ramly berkata...

bila nak penuh tabung ni ....

Unknown berkata...

Seronoknya naik kapal terbang mewah.
Puan Zaila nak travel ke mana?
Bawakla saya sekali ;P

ziana berkata...

Assalamualikum.. lama tak singgah. Ni baru sempat singgah lebih setahun. Dah booking tickets ke mana? Best kan if dapat pergi vacation

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^