Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Ahad, 18 Oktober 2009

~~Zaila link all~~

Salam semua, kat sini Zaila nak minta jasa baik kawan2 bloggers semua yang suka masuk atau baca blog Zaila yang tak seberapa ni ada ke??agar meninggalkan jejak url blog korang semua..Insya Allah Zaila akan sentiasa mengupdate blog ini & akan singggah ke blog kawan2 juga..

Bukan apa, setiap hari Zaila akan jengah blog kawan2 yang ada dalam list kat tepi belah kiri blog Zaila ni..kalau nak bloghopping jarang sekali sebab kadang2 waktu untuk berinternet cukup terhad~~pasai ada orang jeless sebok nak bukak diapunya facebook aje~~ so alangkah bagusnya kalau kawan2 sudi untuk meninggalkan jejak kawan2 kat sini..just drop your blog url & i will straightly link your blog to mine;) senang kan??

Nanti Zaila akan letakkan entry ini di sebelah kiri blog Zaila..so sudi2kanlah tinggalkan jejak anda^_^

3 ulasan:

mrs shaifull berkata...

zaila, akak mmg dah link zaila kat belah kanan blog akak, senang akak nak terjah kalau ada new n3 :)

Zaila Mohamad berkata...

Kak CT, samerlah kita..zaila pon kalau tak terjah blog akak rase macam takleh lena tido~~ahaksss~~

ina_syuk berkata...

salam kenal zaila..

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^