Wednesday, September 16, 2015

Mudahnya Membuat Mee Dengan Noxxa Noodle Maker

Assalamualaikum,

Wah lamanya tak update blog. Nampak gaya jerebu banyak berikan kesan pada mak buyong ni. He he Tiba-tiba kemalasan melanda tapi janganlah disalahkan jerebu pula ya ;)

Hari ini aku nak kongsikan satu produk yang sangat-sangat best iaitu mesin pembuat mee jenama Noxxa. Produk ini baru sahaja dilancarkan di Malaysia pada bulan September tahun ini. Jangan ingat Noxxa ni hanya untuk periuk tekanan tinggi aje ya, sebenarnya ada banyak lagi produk lain seperti mesin pengisar, mesin pembuat ais krim, pengukus elektrik, pembuat roti & oven dan sudah tentulah yang paling famous sekarang ini adalah Noxxa PC (pressure cooker).

Memang bagus sangat-sangat jika kita mempunyai produk ini di dapur kerana ianya banyak membantu kita mempercepatkan kerja dan yang penting dapur tidak bersepah dan kotor. Mesin pembuat mee Noxxa pula menjamin kebersihan dan kesucian mee yang dihasilkan. Iyalah bila buat sendiri ni sudah tentulah hasilnya juga segar (fresh) dan takde bahan pengawet. Nak bagi anak-anak makan pun rasa selamat :)


Yang penting cara untuk menggunakannya senang dan setiap pembelian dilengkapi dengan bekas dan lubang acuan yang boleh digunakan untuk membuat mee, pelbagai pasta dan khabarnya dapat buat kuih raya juga! Best kan?
Best kan? Bagi mereka yang berminat boleh sertai kutu pembuat mee Noxxa yang aku tubuhkan atau kalau nak beli tunai pun boleh juga. Boleh hubungi aku melalui :

E-mel : zailamoahamad@yahoo.com
Whats App : 012-970 6828
Facebook : Zaila Mohamad

Penghantaran percuma ke seluruh Malaysia. Jom kita buat mee sendiri :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^



Copyright to ZAILA MOHAMAD
Designed by UMIESUEstudio 2015