Monday, November 16, 2015

Jom Daftar Bengkel Penjagaan Asas Muka

Assalamualaikum,

Lamanya tak menulis di sini. Sejak menjadi supir kepada anak-anak ni rasa macam makin penat pula. Ewah! Tapi sebenarnya seronok juga sebab bila ada kereta sendiri nak bergerak ambil stok barang berniaga pun senang. Setiap minggu selalunya aku akan pergi mengambil stok barang parti dan menguruskan pesanan di kedai Amway di Bukit Tinggi pada hari bekerja. Bukan apa, waktu ini trafik pun tak sesak dan orang pun tak ramai jika dibandingkan dengan hujung minggu.

Kalau hujung minggu pula selalu sibuk dengan urusan bisnes dan ke kelas menimba ilmu. Bukan senang nak senang ya, semuanya harus bermula dengan diri sendiri. Kalau diri kita yang tak nak buat, maka tak boleh nak kata apa lah. Jangan pula berputih mata apabila melihat orang lain berjaya ;)

Eh panjang pula intro mak buyong ni. Ok terus terang aku sebenarnya sedang cari beberapa orang yang berminat untuk sertai kelas demo penjagaan asas untuk muka. Kiranya selepas sertai kelas ini boleh ketahui jenis kulit dan mula guna produk serta buat "facial" sendiri. Sangat bagus bagi mereka yang sedang intai peluang untuk menjual produk kecantikan.

Terima kasih kepada pembaca blog ini (hai Nabila) yang pernah Whats App aku bertanyakan kelas make up di Melaka. Alhamdulillah, kebetulan ada kelas dan dia sertainya. Apabila ditanya tentang kelas, ini jawapannya ;


Nampak enjoy aje kelas make up ni dan bayaran pun tak mahal. Tak sampai RM50 pun!

Jadi bagi sesiapa yang berminat boleh Whats App aku di 012-970 6828 sebab tempat dah penuh sebenarnya cuma bolehlah nak selit seorang dua lagi (untuk muslimah sahaja tau). Lokasi adalah di Petaling Jaya. Jangan lepaskan peluang ya :)

Sekarang ini facebook kan apabila kita buka mereka akan kongsikan kembali gambar kita yang lama-lama dulu. Terimbaslah kembali gambar aku sewaktu tahun 2009. Masa ni kenduri kahwin rakan sepejabat dan kalau tak silap anak pun baru 2 orang youuuuuuuuu. Hari ini rajin sket aku letak gambar 2009 dan 6 tahun selepas iaitu 2015. Rasanya tahun ini lagi lawa kot. Choiiiiii HAHA Uols jangan muntah tau tapi aku bercakap ni dari pengalaman sendiri :P


Rahsianya bukanlah kerana produk QuPuteh ke apa sebab hakikatnya aku sedar yang diri ini takdelah cerah mana dan selamanya tak akan cerah cuma aku hanya mahukan kulit yang bersih; tiada jerawat atau jeragat atau apa-apa masalah kulit yang lain. Faham-faham jelah kita orang perempuan ni makin meningkat usia makin menjadi-jadi kedutan di muka kan?

Sejak diperkenalkan dengan produk yang aku pakai ni iaitu pada bulan April 2015. Boleh baca entri ini di mana ini kali pertama aku ke kelas make up produk tersebut. "Seronok Belajar Make Up Bersama Yang Pakar" memang terus aku jatuh cinta dengan produk Artistry ni. Ditambah pula pada bulan Mei aku ke kelas penjagaan asas muka di Kelantan dan sudah tahu jenis kulit muka sendiri jadi memang senanglah untuk gunakan produknya! Oh ya lupa pula nak kongsi gambar kelas penjagaan asas muka di Kelantan tempoh hari.


Perkongsian daripada Prof. Marohaini Yusoff merupakan salah seorang pengguna tegar Amway juga. Bayangkan walaupun sudah berusia 61 tahun tapi muka masih berseri-seri i tell youuuuu! Ini yang kita mahukan, makin berusia tapi tampak makin muda remaja gittewww

Uols yang berminat jangan lepaskan peluang sebab aku hanya buka tawaran untuk hari ini sahaja ya. Kalau nak cepat-cepat WA ke 012-970 6828 untuk tempahan. Yuran hanya serendah RM30 sahaja :)

Bye!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^



Copyright to ZAILA MOHAMAD
Designed by UMIESUEstudio 2015