Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Ahad, 1 November 2009

Sabtu kami

Biaserlah, hujung minggu kami tak sah kalau takder pengisian..Sabtu yang lepas kami ke Kajang (rumah abang hubby) sempena kenduri doa selamat sempena abang ipar yang akan berangkat ke Venezuela & temuduga pengesahan jawatan pada minggu depan..we always pray for your success!!

Walaupon tak semua adik beradik datang, tapi habis juga seekor kambing!! Owh, kari kambing itu sungguh sedap..Rugi Zaila sampai lewat, tak sempat nak tengok macamana proses penyediaannya..Herm, kalau sampai awal pon, rasanya agak susah juga untuk menolong, bukan apa..Ameera ni yang tak habis2 nak berkepit ngan mama..rimas sungguh rasanya!!

Herm, gambar pon tak sempat snap banyak2..malu busy melayan karenah si kecil yang manja tu..so just layan jelah gambar di bawah ni..
yang dalam gambar tu adalah maid adik hubby Zaila..dia pernah tinggal di rumah kami beberapa bulan yang lepas..bakal cikgu ni!!
comel tak Ameera pakai songkok??

makanan yang lazat;)

P/s : semua gambar telah diedit menggunakan perisian photoscape..serious best!! thanks pada Has yang mencelikkan memberitahu Zaila macamana nak buat watermark kat gambar ni;)

6 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

wah makanan tu semua lazat2 yek..
nampak mcm kurma jer yg tengah tu...
kurma antara lauk yg lady cari kalau gi kenduri selain ayam masak merah hihi..

Zaila Mohamad berkata...

Lady, ya betol..kurma kambing..nyam..nyam..sedap;)

Unknown berkata...

dah pandai buat watermark..hehehe..
mmg betul ckp LL...macam besr\t je kurma tu kan..yummy

Zaila Mohamad berkata...

Hada, hihihihi..baru tahu buat watermark tu..kecoh sungguh zaila ni;)

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra berkata...

camner yer buat watermarks tue zai .. guna photoscape jugak ker??

Zaila Mohamad berkata...

Kak Diana, a'a guna photoscape..nanti ada masa Zaila buatkan tutorial ya;)

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^