Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Isnin, 25 Januari 2010

Weekend Yang Biasa

Salam semua..so how's your weekend?? Zaila agak tak memberangsangkan sebab kami semua terjelepok di rumah (lagi bagus, save duit sket)..Well, actually tak save sangat pun sebab malam Sabtu tu kami ke Balakong ambil adik ipar Zaila (actually SIL nak ke rumah Zaila untuk mengambil beberapa barang yang dia tertinggal di rumah kami).

Semalam kami ke Tesco pula, aduish..cuti 2 hari pun duit mengalir macam air je, huhuhuhuhu..makin ditahan nafsu untuk berbelanja, makin laju pula duit mengalir ya mentang2lah duit bonus banyak lagi;p

Herm, takde cerita best pun untuk dikongsi di sini..Cuma Zaila nak war2 kan yang butik maya Zaila akan berada di sini pada 27 & 28hb Februari 2010 nanti. Di harap kawan2 semua dapat memberikan sokongan kepada Zaila;) Al maklumlah this is the first time Zaila sertai benda2 macam ni so agak gementar juga dengan sambutan yang akan diterima nanti..Jadi, pada kawan2, silerlah berkunjung ke booth (no.24) Zaila yang tak seberapa tu pada 27 & 28hb Februari nanti.

Booth Zaila akan menyediakan pelbagai pilihan kain ela, sutera batik, baju dan sudah semestinya tudung pada harga yang berpatutan. Untuk follower Mari Kelih Store juga, anda semua berpeluang untuk mendapat 10% diskaun jika membeli barangan dari MKS pada hari tersebut;)
Kalau tak nak jadi follower pun takpe, just email kepada zailamohamad@yahoo.com dengan tajuk "Mari Kelih Store" dan nyatakan nama & alamat juga melayakkan anda mendapat 10% diskaun juga..Hebat kan??

Ops, harus Zaila anjurkan contest juga kalu macam ni;)
ya ampuuuun, hadiah teka tekuk dulu pun tak pos2 lagi (kak CT & KV sila tungguuuuuuuuu)

12 ulasan:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra berkata...

wah bizz baik punye .. all e best yer zai ;-)

mrs shaifull berkata...

bestnya bisnes, gud luck tau! blh dpt duit lebih, nak jadi bisnes partner boleh??? :)

Unknown berkata...

boleh la jamu2 mata lepas ni

Lady of Leisure berkata...

kadang2 weekend di rumah best sangat..
bermalas malasan..
:D

zarin berkata...

bagus bagus..dah ada kedai nih...nanti kalau sempat zarin singgah..sebabnya ada wedding weekend tuh :)

Unknown berkata...

tahniah zaila!

Zaila Mohamad berkata...

Diana, thanks nanti ada masa datang ah ya;)

Zaila Mohamad berkata...

CT, boleh aje..akak nak jual apa haritu??

Zaila Mohamad berkata...

Hada, jamu mata di booth Zaila ya

Zaila Mohamad berkata...

Lady, sesekali;)

Zaila Mohamad berkata...

Zarin, datang ah..yeay, boleh jumpa ngan Hasya;)

Zaila Mohamad berkata...

ComeyBelako, thanks tapi sebenarnya agak gementar juga akan sambutannya nanti

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^