Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Jumaat, 8 Oktober 2010

Selamat Pengantin Baru Buat Nani & Wan

Entry ni pun adalah cerita basi juga, tapi baiklah sikit daripada tak ada entry langsung kan?
Well, last Sunday Zaila berpeluang menjejakkan kaki ke bumi Perak. I think that was my second time going there, semuanya balik hari & tak pernah bermalam pon so terasa macam bertuahlah juga sebab dapat tengok negeri & adat perkahwinan oghang Perak yang sudah semestinya berbeza dengan cara kami di Pantai Timur ni;)

Kami (Zaila, Nad, Ayu & Najwa) ke sana tak lain tak bukan adalah untuk meraikan perkahwinan best fren kami *dia yang paling suka buat lawak di antara kami* iaitu Nani & Wan. Tak sangka ya, dah kahwen pon member Zaila yang sorang ni. Semoga perkahwinan yang baru dibina ini berkekalan sehingga ke akhir hayat nanti.
Malas nak cerita banyak, meh layan beberapa keping gambar yang sempat Zaila snap. Ikotkan hati memang malas nak pegang kamera tapi bila difikirkan this is would be the only chance yang Zaila ada, maklumlah Nani kahwin sekali seumur hidup so why not i just captured this moment so that nanti bila dah tua-tua boleh tengok *sambil kutuk Nani* bersama anak cucu nanti;)

pelamin yang super gorgeous!!
bunga ni agak-agak berapa RM ah kat SSF??rase macam nak hangkut bawak balik je
gerbang cinta, yang baju biru tu adalah hubby *tak ikot tema*
pengantin dah tiba
bersandinglah pula
ibu-ibu yang vogue (belah kanan tu adalah Najwa yang bakal mengakhiri zaman bujang bulan depan)
Amirul mahu kiss baby dalam perot;D
satu-satunya gambar bersama pengantin..Selamat Penganti Baru Nani!!

Of courselah perjalanan on that day amat memenatkan. Tapi tak kisahlah sebab niat kami untuk meraikan pengantin. First time Zaila makan masakan oghang Perak, sampai sekarang ppon masih teringat lagi rendang tok yang lazat itu;)

*tak sabar nak p kenduri Najwa pula*

2 ulasan:

Lady of Leisure berkata...

comelnya perut hehe...

Tie HT berkata...

cantik nye pelamin..pepel gitu

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^