Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 9 Jun 2011

Kedai Makan Murah Kat Penang Pula

Haritu kan Zaila da bercerita pasal kedai makan murah, waaah tup tup terus masuk Top 10 entry untuk minggu ni. Nampak benau korang suka makan dekat tempat yang murah-murah yaa..Murah tak semestinya tak sedap kan..Tambah-tambah kalo hidup kat kota metropolitan ni *eceh* haruslah bijak memilih kan??

Kesian orang Penang, haruslah nak makan kat tempat yang murah-murah juga kan?? Haaa jangan risau, ni ada promosi kat milkAdeal bagi mereka yang duduk kat Penang especially yang duduk Eaton Viet Thai. Bayar RM34 untuk set Meal of 2 yang ada 4 fish cakes, 4 spring rolls, green curry chicken, kangkong belacan, seafood tomyam & 2 nasi & 2 Thai lime ice..Kalau tak semua ni berharga RM88++ tau..Banyak murah kan!!

So orang Penang, haruslah beli deal ni di sini dulu then baru boleh redeem kat kedai tu. Pada yang Muslim, cuba check dulu yang kedai ni HALAL ke tak..Sebab Zaila tak pasti, kalau kat sini boleh p survey-survey dah!!

Cepat!! Cepat!! Tawaran sah seminggu sahaja tau;)

1 ulasan:

Sofya berkata...

aii dah jadi egen JJCM ker

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^