Thursday, December 31, 2015

Selamat Menyambut Tahun Baru 2016


Assalamualaikum semua,

Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru 2016 bagi pembaca blog ini samaada yang aku kenali secara alam realiti atau alam maya. Terima kasih kerana selalu berkunjung ke sini membaca coretan mahupun luahan hati aku. Semoga blog ini akan terus memberikan informasi kepada kalian semua. Apa yang dikongsikan di dalam ini adalah sebahagian daripada perjalanan hidup aku yang kadang-kadang ada suka dan ada dukanya (tapi aku lebih suka untuk kongsi kisah yang suka aje).

Semoga tahun 2016 menjanjikan tahun yang "baik'baik" buat kita semua dari segi emosi, kewangan dan segala-galanya. Semoga kita semua dipanjangkan usia dan berubah ke arah yang lebih baik.

Bye!

1 comment:

Rizziela said...

Selamat Tahun Baru 2016

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^



Copyright to ZAILA MOHAMAD
Designed by UMIESUEstudio 2015