Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Jumaat, 13 Februari 2009

Just da 3 of us..

Well, this is da second day my husband left us. Today, i went to work as usual except this time i drove to da office by myself. Lots of credits to Kak Khat coz willing to accompany me and the gang and have to bear with my children's attitude especially Haziq which is so so so demanding and ngader2..but what can i see is Haziq blend really well with Khaty..i guess next time whenever my hubby is leaving for an outstation work, i can ask her to come to my place again..orait x CAT??miawwww...

Actually, something was'nt really2 nice happened today..as i reached in my desk this morning, my boss have ask me n my colleague to come to his room..hermm..actually i dunno whats da problem was, but he seems not satisfy with our work performance lately just becoz we are always taking leaves, EL, half day and etc..it's not that we r sajer2 nak cuti, but it's all becoz our child not feeling very well..maybe it happened this week where me and my colleague taking leaves from Monday to yesterday (actually on Monday, our child's nursery were closed becoz of public holiday, and on Tuesday and Wednesday only my colleague is taking EL becoz her youngest son was sick on that day and on Thursday it's my turn to cuti, but of courselah my reason is Haziq..he's got his athsmatic attack that night..that's why i don't want to sent him to his nursery becoz he will get worst there..) but my boss ni, i dunnolah if he has another "evil" thoughts bout both of us..i know, im quite mean to him just becoz of his attitude to us but i'm not that stupid to do something that will embarrased me n my husband of course (actually i'm working in same place with my husband but in a different department!!)..ader ker my boss kater "kalo banyak keje, cuba cari alternatif lain contohnyer tumpang hantar anak ke rumah jiran ker, amik maid ker"..well helloOOooo..so that is truelah bout people say to my boss (xder hotak punyer orang!!!)..if he is in my place, i am really damn sure that he will take the same decision as i am..saper yang nak jaga anak kita sebaik yang kita jaga kan??senang2 jer nak hantar umah orang..macamlah jiran kiter ni xder keje..bodoh btoi..i'm really2 mad at that time..nak jer jawab.."bos, jiran saya bangla..xkanlah saya nak bagi bangla2 jaga anak saya"..

That 'devil" really2 spoil my day!! dahler hari ni badan penat becoz last night as usuallah my son woke up in da middle of da nite crying for his papa..nak kn pujuk dier..aku raser aderlah dalam 3,4 kali Haziq sedar malam tadi..huhuhu..p/s :hubby owe me some relaxing vacation for me..and please you can't count on Phuket trip this coming Labour day haAAaa...another vacation for just the two of us honey..

Enough bout my bad memories in office today..now i just wanna share these pics taken this evening. Tonite, i just stay with my askar2 only..nobody want to accompany us but it's ok..i respect their decision..lagipon dah banyak kali gak aku stay alone with Haziq cumer this time tambah sorang lagi jer..Thank god, Ameera already slept..sekarang ni tinggal Haziq jer yang dok buat sepah..xhabis2 bikin aku high pressure;p dier baru jer habiskan sebotol bedak baby Pureen tu..nak larang takut adik dier sedaq, last2 lantak kolah Haziq..mama nak finishkan write this post..pasni kenalah ko!!!

So these all da pics of my prince and princess, they all my heart n my soul..hihihi

Kena amik askar2 pakai manual way hari ni iaitu dengan berjalan kaki dari umah ke taska; nasib baik dekat jer..kalo x..mahu semput jugak akak..yolah, memandangkan car seat xder so i don't have da courage to drive with my two kids without provide them with da safety precautions..kang jadik aper2..nyesal xsudah kang!!

My little princess; Nur Ameera Husna

My boy; Amirul Haziq..suka banget dier dapat main kat taman sampai xnak balik!!

Dah pandai buai sendirian..that's my boy..

I guess i have to stop right here kot..just pray for our safety tonite becoz have to stay without hubby tercinta..malam esok my cousin come from UIA to accompany us..this Sunday hubby balik..hurrey!!..so nite babes!!

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^