Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Ahad, 11 Julai 2010

Siapa Nak Niaga Tudung??

Salam semua, sedar tak sedar dah nak masuk bulan Ramadhan. Mesti kawan-kawan masih tercari-cari tudung raya kan?? So sempena Ramadhan yang akan kunjung tiba ni, Zaila ingin mencari sesiapa sahaja yang berminat untuk memulakan perniagaan tudung. Caranya senang sahaja, bagi mereka yang berada di sekitar Shah Alam bolehlah datang sendiri ke rumah merangkap butik Zaila tapi of courselah invitation ini untuk wanita sahaja;D Nanti bolehlah pilih sendiri corak tudung yang korang berkenan & minimum pembelian untuk dapatkan harga borong adalah serendah 6 helai sahaja. Setakat ini Zaila ada pelbagai pilihan tudung lycra yang berkualiti pada harga yang berpatutan;-)

So kalau berminat, bolehlah email Zaila di zailamohamad@yahoo.com atau sms Zaila di 012-3228651. Tapi offer ni hanya untuk mereka yang betul-betul berminat untuk tambah pendapatan / berniaga sahaja ya..
Insya Allah, sepanjang bulan puasa Zaila akan buka booth di bazaar Ramadhan di Summit so pada sesiapa yang tinggal di kawasan sana, singgahlah ke booth Zaila *tapi kena datang hujung minggulah sebab weekdays Zaila keje* Alhamdulillah sempat juga cari pekerja, kalau tak terpaksalah ambil cuti sebulan tanpa gaji~huhuhuuu..bos bagi ke?? rasanya mesti bos suruh berhenti terus je;D

So, pada kawan-kawan yang berminat, sila contact Zaila ya..yang jauh dari Shah Alam pon boleh juga. Thanks to Pos Malaysia yang baru naikkan taraf kos pos
Jangan risau, Zaila boleh hantar terus ke rumah kawan-kawan *just bagitahu je modal korang berapa* & i will try to find tudung that will fix your budget;)

So apa tunggu lagi, jom niaga tudung sempena bulan puasa yang akan tiba nanti;)

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^