Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Jumaat, 17 Februari 2012

Alhamdulillah!~ Terima Kasih Nuffnang!!

Assalamu'alaikum,

Semalam saja buka akaun Nuffnang, terkejut bila tengok ada 5 Buffered Earning tengah running kat blog-blog aku..Tapi dalam banyak-banyak tu, satu je running dekat blog personal aku ni which is Dutch Lady Friso GUT..hak lain semuanya di blog yang aku malas jarang update=P *nampak gaya kena rajinkan diri mengupdate blog ni*


Alhamdulillah..rasanya ni BE yang ke 3 pada tahun 2012;) *permulaan yang baik!*


Unique visitor (UV) pon dah meningkat..Kalau dulu hari weekdays UV aku dalam 100+ je sekarang ni dah boleh cecah 200+ sehari & aku rasa hari Khamis (15/02/2012) paling banyak dalam 300+..thanks uols!!

Mungkin ramai yang follow menu sihat aku (perasan!) takpun ramai tertarik dengan menu tortilla..Apa-apa pon, terima kasih pada yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni..Insya Allah ada rezeki aku buat giveaway..

Nota kaki : Alhamdulillah, hari ni dapat bonus dari kompeni:) Insya Allah next month i'm planning for a small celebration sempena birthday so bongsu:)

6 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Masyuk, tahniah.

Charlie berkata...

Congratulations and keep up the good work ^_^

eynda berkata...

Tahniah!! Eynda dah lama tak dapat buffered earning hihi...

Zaila Mohamad berkata...

Fiza,

masyuklah sket-sket:)

Nath,

thank you!!

eynda,

insya Allah, pasni dapatlah tu:)

Mag berkata...

banyak nyeeee buffered earning..farah lamo doh xleh..nok jugok..huhuhu

Zaila Mohamad berkata...

mrs spicy,

acu check..kot2 dapat doh BE tu:)

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^