Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Khamis, 6 September 2012

Persediaan Untuk Bakal Ibu Yang Ingin Bersalin~Pakej Sihat


Buat ibu-ibu mengandung, di sini aku ada menjual Pakej Sihat untuk diamalkan semasa mengandung & selepas bersalin. Pakej sihat ni terdiri daripada jus delima, minyak zaitun & cuka kurma.

Jus delima : Sesuai diamalkan semasa mengandung. Selain dapat membantu mengurangkan "morning sickness" buat ibu mengandung, jus delima ini kaya dengan vitamin. Aku juga selalu amalkan makan buah delima semasa mengandung tapi susah sangat nak jumpa & kalau jumpa pon dalam sebiji delima tu dapat berapa sangatlah jusnya..so dengan ekstrak jus delima ni, bukan setakat ibu mengandung, anak-anak pon boleh tumpang minum sekali:)

Minyak Zaitun : seperti yang diketahui, minyak zaitun ni banyak khasiatnya. Aku pon selalu gunakan minyak zaitun dalam masakan & bolehlah digunakan untuk memasak masakan berpantang nanti:)

Cuka Kurma : sesuai untuk diamalkan selepas bersalin iaitu dalam pantang untuk menurunkan berat badan. Selain itu ia juga dapat dijadikan sebagai milk booster di mana cuka kurma ni diminum bersama dengan madu (sebagaimana testimoni seorang kawan aku yang memang mengamalkan untuk menambahkan susu badannya & ternyata dia memang kurus sekarang!) ~ Kak Yan nanti bolehlah bagi gambar buat testimoni..hehehe

Semua pakej sihat ni berharga RM82 (Semenanjung Malaysia) & RM115 (Sabah & Sarawak)

Bolehlah dapatkan sekarang melalui :
Email : zailamohamad@yahoo.com
Phone No : 012-3228651 (sms/whatsapp/viber)

Dapatkan pelbagai makanan sunnah di MKS Gedung Serbanika Online
Dapatkan pelbagai buku agama & motivasi di MKS Kedai Buku Online
Dapatkan produk kecantikan AS Beauty di sini
Dapatkan set kelengkapan harijadi di MKS party solution

2 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Betul lah. Buah delima agak payah nak dpt. Masa pegnant yg kedua dulu susah betul nak cari.

Nurhayati berkata...

bagus dah ada jus delima.. sblom ni aku makan buah delima je.. tu pun beli kat giant.. ada jus ni lagi bagus.. teguk terus.

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^