Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Ahad, 13 Disember 2015

Shopping Baju Di Parkson Subang Parade

Assalamualaikum,

Nak sembang pasal shopping baju di Parkson Subang Parade masa bawa budak-budak ni pergi MPH haritu, seronok juga bila sesekali keluar sendiri tanpa pengawasan en suami ni, he he he Ampun yang, bukan apa senang nak pilih baju yang kita suka :) Tapi dengan syarat duit kena ada lah kan, kalau tak dak duit memang jeling-jeling jelah :P

Sekali beli terus ambil dua helai yang ada diskaun 70% konon nak jimatlah kan, (itu biasa) tapi yang tak tahannya bila balik rumah tengok "eh kenapa lah aku ni asyik beli warna hitam & purple?" Sedih betul sebab bukan tak nak warna lain tapi itu lah warna yang ada saiz bagi mak buyong ni. Sudahlah saiz makin berganda setiapkali mengandung. Hu hu hu


Kalau dulu masa kerja memang suka lah beli baju online, masa tu saiz pun tak "mengambang" mana tapi sekarang ni, tugas beli baju ni aku serahkan pada en suami jelah, kalau dia ada kerja di Dubai ke selalunya en suami akan belikan abaya, memang best pakai abaya dari sana sebab kainnya sejuk. Kat Malaysia ni bukan takde cuma harga lah berganda-ganda :)

Selalunya kalau balik kampung sambil beli baju anak-anak aku pun menumpang sama "shopping" baju murah-murah, takde dah nak pakai yang berjenama sekarang ni, asalkan selesa dan nampak sopan ok lah :)

Itu sahaja bebelan mak buyong. Kita bagi laluan iklan ya. Bagi yangs edang mencari barangan parti harijadi boleh like fanpage ini ya : BARANGAN PARTI HARIJADI atau terus Whats App ke 012-970 6828 (sebarang panggilan tidak akan di layan ya). Ada pelbagai tema seperti di dalam gambar di bawah :


Sofia the First


Upin Ipin 


Ultraman


Hello Kitty 


Sofia the First lagi

Oklah, hingga berjumpa lagi ya, panjangnya cuti hari minggu ni. Bermula dari Jumaat dan sambung lagi esok sempena kemenangan Selangor dalam perlawanan bola Piala Malaysia :) Lemau juga duduk rumah tapi semalam kami ke KLCC. Nanti cerita entri lain ya. Bye!

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^