Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Selasa, 9 Januari 2018

Karpet Tatami Murah Penyeri Ruang Tamu

Assalamualaikum,

Lumrah orang perempuan ni suka membeli. Macam aku, kalau ke Plaza GM Klang mengambil stok barangan parti harijadi memang selalunya tak akan menyinggah mana-mana kedai. Maklumlah, nanti makin susut pula duit dalam poket :P

Tapi hari Ahad yang lepas terpandangkan satu kedai menjual kertas dinding dan ada pula karpet lembut atas meja penjual. Saje Tanya-tanyakan harga dan saiz, rupa-rupanya murah juga sebab tak sampai RM100 dan saiz katil Queen. Apalagi, terus "angkat" satu. Sebenarnya dah lama cari untuk letak depan TV, tempat anak-anak bergolek santai. Hari ini terpandang pula iklan di facebook pasal karpet ni, memang ada ilmu "saka" betul penjual online ni. Bila kita selalu tulis je perkataan tu mesti iklan akan terpampang dalam facebook kita.

Rupa-rupanya karpet ni dipanggil TATAMI. Jenis lembut, melekat pada lantai dan mudah dibasuh dengan mesin basuh. Wah siap promosi baik punya cuma aku tak jual ya. Kalau uols nak beli pergi cari sendiri di Plaza GM Klang. Mungkin kalau ambil banyak dapat harga murah lagi.


Abaikan rumah bersepah. Sejak anak berderet ni memang takde istilah rumah kemas macam rumah contoh pemaju T___T"


Yang ni gambar dari iklan di facebook. Boleh like fanpage Homestuffbynadiayu Sama kan corak dengan karpet yang aku beli :)

Kat bawah ni semua gambar-gambar yang aku ambil dari iklan facebook dan fanpage pemaju rumah. Saje tepek kat sini untuk rujukan akan dating. Mana tahu nanti nak deko rumah macam ni. Aku ni tak suka deko sarat, sekarang kan trend Scandinavian (Ikea style) banyak kan?


Mula-mula nak corak karpet macam tu tapi dah habis stok lah pula. Takpe nanti kalau ada stok kita rembat satu lagi


Ruang terhad deko macam ni pun dah lawa kan?


Yang gambar ni rasanya bukan karpet tapi sejenis "rug". Kalau di Ikea ada banyak dan harga pun boleh tahan juga.

Oklah guys, tak boleh nak kongsi banyak-banyak gambar. Nanti ada masa aku kongsi gambar lain pula. Sekarang ni asal jumpa gambar lawa kat dalam facebook terus simpan dalam henset. Manalah tak penuh memori telefon tu!

Boleh ikuti aku di facebook : Zaila Mohamad atau Instagram @zailabinimdae ya. Hingga bertemu lagi. Bye!

Tiada ulasan:

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^