Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Isnin, 9 April 2012

Me Love FM khas buat pencinta Fridge Magnet:)

Assalamu'alaikum,

Pada yang tak tahu, meh aku nak bagitahu..sejak berblog 2 tahun yang lepas, secara tak sengaja aku pon bertukar menjadi seorang pengumpul Fridge Magnet juga..Nak kata banyak tu takderlah sangat sebab most of the FM aku banyak yang rosak dikerjakan anak-anak:(

So sebab tulah aku dah tak letak FM di fridge tapi aku beli magnetic board dari Ikea & susun koleksi FM aku di situ (boleh rujuk entri ini) Baru puas hati:)

Hampir kesemua koleksi FM aku kumpul bila berkunjung ke sesuatu tempat. Thanks pada en suami yang selalu belikan aku FM setiapkali ke luar negara..Even dia outstation dalam negeri pon memang WAJIB dia belikan FM sebagai buah tangan untuk bini dia ni:) *jimat duit takyah beli hadiah maha-mahal* & ada juga yang adik beradik, sedara mara, kawan-kawan hadiahkan..Thanks uolsss...Ada juga yang aku beli secara online:)

Sebut beli FM secara online, ni aku nak rekemenkan satu blog yang diwujudkan oleh kawan aku Ernie. She's also FM collector & lucky her sebab boleh berjalan rata riti kutip sendiri FM tu:) Korang boleh baca personal blog Ernie di sini & boleh dapatkan koleksi FM pada harga yang berpatutan di sini:) 

Psssttt Ernie, Kat tapak kaki you ni ada tahi lalat tak?? orang tua bilang kalau ada tahi lalat memang kuat berjalan (kuat read as jauh berjalan)..Well me takde:( no wonder selalu tak boleh ikut en suami outstation ke luar negara:(( HAHAHA kidding!!


ni koleksi terbaru aku, FM Kanada pemberian Abang Zu (abang sulung en suami yang outstation ke Kanada baru-baru ini)


ini pula antara koleksi dari blog Me Love FM kesukaan aku..Ernie, nak yang ni lah!! simpankan untuk i tau:)

Pada sesiapa yang berminat, bolehlah terjah..harga pun berpatutan juga:)

2 ulasan:

Ernie Khairina berkata...

Cepat2 tengok tapak kaki..hmm takdela pula. maksdnya dah tak releven tu hehe..insyaAllah ur time soon dear

Thanks zaila! I owe u. nanti balik msia claim hadiah tau

mummY daniSha berkata...

ni kire hobi jugakla ni heeee =)

kak,join x field trip GA...GA melaka buat hari jumaat la...kalau parent x join boleh ke?

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^