Jumlah Pengunjung Setakat Ini

Selasa, 5 Jun 2012

Madagascar 3 Premiere Screening~Thanks Nuffnang!!



Assalamu'alaikum,

haisy..dah bersawang dah blog ni..baru berapa hari tak hapdet..hehehe..busylah dengan keje & tak suka sindrom ibu mengandung..memang malas sangat-sangat nak bercerita apa-apa walaupon dalam hati ni banyak cerita nak kongsi:P

Oklah, ingat tak entri aku yang lepas?? (My Favourite Animal Pal in Madagascar)..this is what i like being a Nuffnanger..lepas je submit entri tu, memang aku dapat 2 FREE tiket movie premier screening Madagascar 3 ni..senang kan? Thanks Nuffnang!!

Tapi sangat-sangatlah malang sebab apa yang dirancang tak kesampaian;( Apa yang aku rancang;-
- nak ambil cuti hari tayangan tu & bawa kids tengok
TAAAAAAPI...damn!! rupanya ada 1 tender yang aku tengah buat ni di extend ke 7hb pulak..Mula-mula extend dari 26hb Mei pastu extend ke 31hb pastu ke 7hb Jun plak..Damn!! i hate this tender..disebabkan tender aku tak boleh balik kampung..Sian anak-anak, hari-hari dok tanya bila boleh balik jumpa Tok Ayah:(

Ok, back to tiket free tadi..rupa-rupanya Mummy Iswatie pon dapat g tengok juga premiere screening tu..Jeles betul aku dengan dia ni..tiapkali Nuffnang bagi tiket free dia dapat g..al maklumler tengah praktikal dekat ngan en suami dia..kemain ya korang dating..So takpelah..aku register juga nama aku & dengan ikhlasnya aku bagi tiket tu kat diorang..HAHAHA rezeki Hani & Ichlas lah dapat tengok Madagascar..siap dapat jumpa dengan Peguin lagi..bertuah uolssss:)

Tadi Mummy Watie tag gambar Hani & Ichlas sebelum masuk tengok movie...Enjoyyyzzzzz..

Takpelah aku tak dapat tengok pon..mana tahu pasni leh bawa kids g tengok juga..

Owh..adik aku nak datang rumah so bolehlah belanja dia tengok movie & makan-makan..mesti best!!

Ok..bye bye

3 ulasan:

Unknown berkata...

opocotttttt...terkejut mak buka blog ko tgk ada gambar anak2 aku...aku confus kejap coz aku mana update lagik blog citer pasai nih..hahahahahahahaha


thanks byk2 laling...sebab ko leh kami pi 5 beranak.....mmg full seat weih.....mula ingat nak bwk hani ja pi tgk movie tuh......but alhamdulillah x malu aku mintak kat hang free tix tuh..hik hik...

Hafiz Hafizol berkata...

laaa.. adik nie ke ye bikin kecoh dalam wayang semalam? huhu..

Zaila Mohamad berkata...

iswatie,

dah rezeki hang..pasni kalau nak tiket movie free lagi bagitau aku siap-siap..aku boleh je buatkan entry..maklumlerrr aku kan susah nak pergi..hehee

hafiz hafizol,

tu anak kawan akak, eh eh kenapanya?? hehehe

Iklan Dibawakan Oleh Nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About this blog

Segala isi kandungan di dalam blog ini adalah luahan hati tuan empunya blog sahaja, tiada kaitan dengan mereka yang masih hidup mahupun yang sudah tiada di muka bumi ini..Bahasa yang digunakan adalah sedikit rojak kerana tuan empunya blog hanya mampu mendapat Credit 4 untuk Bahasa Melayu & Credit 3 untuk Bahasa Inggeris pada SPM tahun 1999. Jadi, bimbingan ibubapa adalah diperlukan bagi menafsirkan bahasa rojak yang digunakan;)

Segala bahan, gambar & segala kandungan blog ini adalah kepunyaan peribadi tuan empunya blog (melainkan dinyatakan sumbernya) untuk tatapan generasi akan datang tuan empunya blog nanti. Setiap bahan, gambar & segala kandungan yang ingin diguna pakai, haruslah memberi kredit kepada Zailabinimdae's blog atau diletakkan link blog ini.

Di bawah AKTA 588, AKTA Komunikasi & Multimedia 1998, seseorang individu boleh didakwa sekiranya anda berniat untuk menganiaya, mengugut atau mengganggu mana-mana orang atau mana-mana nombor atau alamat elektronik. Jadi, hormatilah coretan rasa tuan empunya blog agar kita semua dirahmati & berada di bawah lindungan ALLAH selalu^_^